×

Oleje świata od Joanny

Witam Kochane! Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów, które dostałam od wizaz24.pl
w ramach współpracy. Paczka sprawiła mi wielką radość, ponieważ oba produkty stanowią nowość
od Joanny. Jak się u mnie sprawdziły i czy seria Oleje Świata jest warta Waszej uwagi? Zapraszam
do przeczytania:

JOANNA OLEJE ŚWIATA OLEJEK DO TWARZY I CIAŁA Z OLEJKIEM MIGDAŁOWYM

                 

                 

OD PRODUCENTA:

Oleje roślinne są jednymi z najstarszych, powszechnie stosowanych składników kosmetyków. Olejek migdałowy przeznaczony jest do pielęgnacji twarzy oraz ciała. Pozwala na utrzymanie skóry w doskonałej kondycji, delikatnie ją rozświetla i uelastycznia.

Problem:

Wrażliwa, przesuszona skóra.

Recepta:

Olejek migdałowy do twarzy i ciała 2 w 1 z serii Oleje Świata.

Efekt:

Skóra w idealny sposób wypielęgnowana i nawilżona, skutecznie chroniona przed przesuszaniem i podrażnieniem. Jej koloryt staje się ujednolicony.

Składniki wiodące:

Formuła preparatu została wzbogacona o olej, który w fantastyczny sposób wygładza i ujednolica skórę. Olejek migdałowy jest bogaty w witaminy A i E, poprawia ukrwienie skóry oraz wzmacnia płaszcz lipidowy regulując jej nawilżenie.


MOJA OPINIA:

Przyznam, że był to pierwszy olejek do ciała, który miałam okazję używać. Już wiem, że tego typu produkty nie są dla mnie, ale o tym później.

Olejek ma typową dla produktów tego typu konsystencję: jest olejkiem, ale dość gęstym, w konsystencji przypomina olej. Przyznam, że jest to plus, ponieważ nie spływa nam z dłoni ani z ciała.



Jak widzicie na ciele prezentuje się on przezroczyście, chociaż w butelce ma barwę złota.

Zapach mi osobiście bardzo przypadł go gustu! Słodki, migdałowy, kojarzył mi się z babkami, które piecze moja mama. Zapach utrzymuje się na prawdę długo bo ponad 2 godziny i jest dość intensywny, co jednak nie wszystkim może się podobać.

Co do działania to przyznam, że wiele obietnic producenta spełnia się. Skóra już po kilku dniach codziennego stosowania staje się bardziej elastyczna i nawilżona. Dodatkowo olejek świetnie złagodził podrażnienia po używaniu depilatora i dzięki temu, nie musiałam non stop nawilżać ich balsamem, jak to zwykle po depilacji robię. Nie wiem jak ma się sprawa z wyrównywaniem kolorytu, ponieważ na razie takich problemów nie mam.

Jednak produkt ma też minus, który mnie osobiście bardzo zniechęca. Bardzo długo się wchłania. Nie wiem czy jest to typowa cecha dla produktów tego rodzaju, bo jak wspomniałam to mój pierwszy olejek, ale mi osobiście bardzo to przeszkadza. Pewnie jestem zbyt niecierpliwa. Jednak na osłodę dodam, że nawet jeśli się zapomnimy i włożymy ubranie zanim olejek się wchłonie to nie zostawi on na naszych ciuchach niechcianych plam.

Ogólnie mówiąc produkt sam w sobie jest bardzo dobry i na prawdę godny polecenia, ale tylko jeśli lubicie kosmetyki tego typu.

Możecie go kupić TU w cenie 9.10 PLN / 100 ML


JOANNA OLEJE ŚWIATA BALSAM DO SUCHYCH MIEJSC 3W1 Z MASŁEM OLIWKOWYM



OD PRODUCENTA:

Odkryj idealny sposób na przesuszoną skórę! Balsamiki 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą Twój naskórek. Przekonaj się sama o jego wspaniałych właściwościach!

Problem:

Skóra miejscowo przesuszona: usta, łokcie i paznokcie.

Recepta:

Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem oliwkowym z serii Oleje Świata.

Efekt:

Masło oliwkowe regeneruje suche miejsca i sprawia, że skóra jest doskonale wypielęgnowana.

Składniki wiodące:

Masło oliwkowe, masło Shea i witamina E.


MOJA OPINIA:

Na wstępie mogę powiedzieć, że produkt od razu przypadł mi do gustu i wiem już, że pozostanie ze mną na stałe - zmienię jedynie wersję zapachową bo chociaż ta mnie nie drażni, to jednak wybiorę kokosową bądź pomarańczową, których używanie będzie dawało mi jeszcze większą przyjemność, ze względu na zapach.

Opakowanie jest typowa dla kosmetyków tego typu. Szata graficzna przenosi nas w świat orientu, przez co produktu używa się jeszcze przyjemniej ;) Pudełeczko jest tak małe, że możemy je bez problemu nosić w torebce czy w kieszeni.



Konystencja odpowiada balsamowi do ust czy wazelinie. Ma miodowy kolor, jednak po rozsmarowaniu jest on przezroczysty.



Według producenta balsam ma wspomagać przesuszone usta, łokcie i paznokcie. I powiem Wam, że co do ust i łokci w 100% to się sprawdza. Do paznokci mam inne preparaty i nie chciałam mieszać. Jednak balsam doskonale poradził sobie również z odciskami na rękach, które ostatnio mi wyskoczyły. Zmiękczył je i sprawił,że skóra nie była ściągnięta, przez co zdecydowanie mniej mnie bolały. Poza tym po dwóch dniach zniknęły całkowicie i jestem zupełnie pewna, że to dzięki temu balsamowi, ponieważ kremu do rąk aktualnie nie posiadam.

Co więcej mogę powiedzieć? Balsam sprawdził się u mnie jako podkład pod szminkę. Dzięki niemu usta były nawilżone, a rozprowadzanie pomadki łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Ten produkt mogę z czystym sercem polecić wszystkim, ponieważ bardzo wątpię, aby znalazła sie osoba, której by on nie podszedł. Wystarczy wybrać odpowiednią dla siebie wersję, a macie do wyboru aż trzy.

Balsam możecie kupić TU w cenie 5.60 PLN/ 10 G

Podejrzewam, że ta linia może znaleźć na prawdę wielu zwolenników, ponieważ produkty są dobre, nie wywołują podrażnień oraz pozwalają za niewielką cenę poczuć dotyk luksusu.


Serdecznie dziękuję internetowej drogerii Wizaż24 za możliwość poznania i przetestowania tych nowości. Dzięki Wam znalazłam świetny balsam do ust i łokci, więc dwukrotne dzięki! :)

                                           
http://wizaz24.pl/

39 komentarzy:

  1. ten balsam do suchych miejsc kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam ich jeszcze nigdzie, ale mnie zaciekawiłaś. Składy mają świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi produkty firmy Joanna nie pasują, więc ich już nie kupuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam z kilkoma markami i żeby nie wiem jak mnie namawiali to nie kupie ich :D

      Usuń
  4. Nie miałąm pojęcia o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero zaczynają pojawiac się w drogeriach i sklepach internetowych :)

      Usuń
  5. Dawno nie miałam nic tej marki:) Ten balsam do suchych miejsc chyba trzeba spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja często peelingów używam bo bosko pachną, ale nic poza tym nie używałam aż do tej pory :)

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tej serii !

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chętnie wypróbowalabym 2 produktu :) moje usta lubią tego typu rzeczy, a i Joannę bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejkiem mnie bardzo zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek tez występuje w trzech wariantach, więc bez problemu byś coś znalazła ;)

      Usuń
  9. Chętnie bym wypróbowała. Widziałam je w wielu promocjach

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, że Joanna ma coś takiego w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcęęęęę :) Byłam dziś w sklepie dobrze zaopatrzonym w Joanne ale nowości nie było :( Ani Olei świata ani Keratynowej serii do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zostaje Ci jedynie zakup przez internet :)

      Usuń
  12. bardzo ciekawie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie ten balsam, wypróbowałabym go do nawilżania ust.
    P.S: A na jakim kierunku studiów jesteś? Będę trzymać kciuki za rok! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna :) i będę pisała o blogach, więc przyda sie wsparcie duchowe oraz wypełnianie ankiet :D

      Usuń
  14. mi też trochę przeszkadza tłusty film typowy dla olejków, ale i tak z nich nie rezygnuję i używam na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejki tak mają, że długo się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię olejki ale suche, które w miarę szybko się wchłaniają

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam - ale pięknie się prezentuje :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej serii :o Ten balsam brzmi kusząco .

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze widzę, nigdy nie miałam tych produktów :).

    OdpowiedzUsuń
  20. to chyba nowość, mam chęć wypróbować ten olej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach pewnie też przypadłby mi do gustu:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Na te masełko bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oba produkty mnie zainteresowały, nie widziałam ich nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że Joanna ma takie produkty, balsam mógłby sie u mnie sprawdzic:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeden i drugi kosmetyk bardzo ciekawy, balsam chętnie bym wypróbowała, a jeśli chodzi o olejek to tez nie lubię mieć tłustej skóry, więc raczej się nie skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten do ciała bym spróbowała, gdyby nie to, że faktycznie długo się wchłania:(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger