×

Suchy szampon dla czerwonowłosych

Na wielu blogach pojawiły się ostatnio recenzje suchych szamponów Batiste, które można było ostatnio dostać w Biedronce. Ja swój mam już ponad pół roku i mówiąc szczerze sama nie wiem czemu jeszcze go nie zrecenzowałam. Jednak nadrabiam zaległości raz dwa i dlatego właśnie przed Wam dziś:

BATISTE - SUCHY SZAMPON DO WŁOSÓW



Mój przeznaczony jest do włosów w odcieniach czerwieni. Raczej nie polecam go nikomu, kto ma włosy w jaśniejszych odcieniach bo może Wam je zafarbować, ponieważ prezentuje się tak:



Szampon, z którego ja korzystam niestety nie ma żadnego bajeranckiego zapachu nad czym ubolewam bo ten, który posiada w dużych ilościach i w małym pomieszczeniu bywa naprawdę drażniący. Jest słodkawy i duszący. Po użyciu przez kilka godzin utrzymuje się na włosach.

Używamy go tak jak wszystkich innych szamponów tego typu: wstrząsamy, następnie nanosimy go na włosy u nasady z odległości około 30 cm, później wmasowujemy i po minucie cieszymy się świeżymi włosami.



Efekt prezentuje się mniej więcej tak:

PRZED:


PO:



Ogólnie z efektu jestem bardzo zadowolona bo jeśli nie mam czasu umyć włosów, a muszę wyjść do ludzi to produkt po prostu ratuje mi życie. W kilka minut moje włosy są puszyste oraz łatwo się układają. W dodatku dzięki barwnikowi, który znajduje się w szamponie można ukryć na jakiś czas odrosty.

Jednak niestety szampon ma też kilka minusów. Najważniejszym jest to,że włosy po użyciu są matowe oraz dość nieprzyjemne w dotyku. Dodatkowo jeśli w ciągu najbliższych 10 godzin nie zmyjemy szamponu z włosów może on wywołać nieprzyjemne swędzenie skóry głowy.

Mimo swoich wad szampon stosuje i stosować będę bo nie potrafię pokazać się ludziom w przetłuszczonych włosach. Raz na jakiś czas można go użyć bez obaw o konsekwencje.

A Wy co sądzicie o tych szamponach??:) 

32 komentarze:


  1. Ja mam szampon od koleżanki z Anglii, ale nie daje rady :(. Może ten z Biedronki okaże się lepszy, tym bardziej, że można dobrać go do koloru włosów :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zwykłą wersję ale nieszczególnie jestem przekonana do idei suchych szamponów. Nie ma to jak woda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący produkt, jednak nie dla mnie - ewentualnie czarny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam got2be jest dużo lepszy niż Batiste :) dostępny w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chetnie wypróbuję bo widziałam go juz kilka razy w Rosmannie ;)

      Usuń
    2. czasami są promocje i można go kupić za 15 zł ;) a nie za 20

      Usuń
  5. ale fajnie że trochę koloryzuje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie to jest w nim najfajniejsze ;) ciekawa jestem jaki efekt dałby na włosach blond ;)

      Usuń
  6. Mam suchy szampon w wersji wiśniowej, ale jakoś nie za często go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie wiedziałam, że są takie nawet dla czerwonowłosych xD suche szampony to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no wyglądają właśnie na takie matowe, ale chyba to lepsze, niż tłuste?
    choć jeszcze zależy, jak tłuste.:)
    w każdym bądź razie, dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze do niedawna miałam rude włosy, ale ie wiedziałam, że Batiste ma szampon dla rudzielców.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz go widzę :D. Lubię te szampony :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię wersji koloryzujących, zawsze wszystko w koło miałam uciapane. Wierna jestem klasycznej wersji, zmieniam tylko zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem w szoku co ten suchy szampon może zdziałać ! :D normalnie bomba ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te szampony :) Też nie wiedziałam, że jest czerwona wersja.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia dałaś, ja obecnie suchych szamponów nie używam tylko pudru do włosów działa podobnie a jest wydajniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. tej wersji szamponu nigdy ni widziałam, najbardziej lubię tropikalną bo jest bardzo uniwersalna

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam suche szampony, niekoniecznie Batiste. Nie próbowałam jeszcze wersji koloryzujących ale po recenzjach zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Batiste mam szampon do włosów brązowych i wersję Fresh. Obydwie ogromnie polubiłam, w awaryjnych sytuacjach suchy szampon jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dotąd używałam tylko tych podstawowych wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mialam pojecia o wersji czerwonej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę się boję tego czerwonego odcieniu, bo mój aktualny rudy wpada bardziej w pomarańcz. Ja mam wersję fresh&flirty (czy coś takiego - za daleko do łazienki:P) i też jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już drugie opakowanie tego szamponu, choć nie do czerwonych włosów ;) zastanawiałam się nad tym do brązowych włosów, ale kupiłam jednak zwykły póki co.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam w planach kupić suchy szampon,ale boje się ze zostaną białe ślady bo mam cieme włosy..ps. obserwuję i wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiedziałam , że takie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak mi się wydawało, że włosy po użyciu są takie "mało fajne w dotyku" ;) - Dlatego nie skuszę się :] Mimo, iż jest to ciekawa alternatywa :]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger