×

Zapach kobiety: CELEBRITY

Kochane dzisiaj post zapachowy! I to jak zapachowy. Będzie o pewnej firmie, która w ostatnim czasie podbiła serce Polek wysyłką darmowych próbek o pojemności aż 15 ml. Kobiety w moim domu oszalały na punkcie tego zapachu i pragną więcej. Zapraszam!! 

YODEYMA - CELEBRITY 

Słodkie nuty czarnej porzeczki i orientalne tło paczuli splatają kwiatowe serce tego wyjątkowego zapachu.

               

Zacznę od tego, że zapach wybrałam całkowicie w ciemno bo nie wpadłam na to, żeby poczytać o jego nutach zapachowych. Kierowałam się nazwą - celebrity, czyli w moim mniemaniu zapach dla celebrytek.
Największym zaskoczeniem była forma próbki, która bardziej przypomina podręczną wersję perfumki, taką w sam raz do torebki. 

A zapach? Całkowicie różny od tych, które posiadam. Mocny i orientalny. Na szczęście nie duszący, więc używam go z przyjemnością. Na dodatek bardzo trwały. Spokojnie utrzymuje się do dwóch dni. Byłam bardzo zaskoczona wstając rano i czując jej zapach. Okazało się, że kilka kropel poleciało na włosy, które nadały włosom zapach na całe dwa dni. Na ubraniach utrzymuje się jeszcze dłużej.

Żałuje, że nie da się zamówić wszystkich próbek bo pewnie znalazłyby się tam również zapachy, które by mi jeszcze bardziej do gustu przypadły. Do mojej mamy niedługo przyjedzie pełna wersja tego zapachu bo kobieta zakochała się w nim na amen.


Macie już swoje próbki? Jeśli nie, możecie je zamówić TU :)

34 komentarze:

  1. Ja także mam ten zapach, a moja mama też jest jego fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię by ta wersja zapachowa przypadła mi do gustu. A to głównie dlatego, że nie preferuję orientalnych zapachów :) Wolę te owocowe, orzeźwiające lub słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też wole te owocowe i lekkie ale ten o dziwo jakos mi sie spodobal :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tego zapachu gdyż nie znam go jeszcze.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do zamowienia probki :) troche sie czeka ale warto :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dawno u mnie Kochana nie bylaś :) hehe :) a mi sie zmiany zamarzyły :)

      Usuń
  5. Ja mam Power Woman :D Też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekam na tą próbkę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zamawiałam tą próbkę perfum, ale mi nie doszły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekałam ponad 3 tygodnie :( więc może jeszcze przyjdzie ;*

      Usuń
  8. Moja była brzydka i oddałam komuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbki nie mam i zapachu nie znam, ale nie zainwestuje po 1 musze najpierw poznać zapach, po drugie mam tego tyle, że mogłabym się w nich kąpać:O zapas dożywotni:) Może zbiore je i też zrobie jakieś posty o zapachach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. tego zapachu nie znam, ale mój był również świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego zapachu, ale z przyjemnością bym się z nim zapoznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oreintalny,mocny i trwały? Aww coś czuje,że by mi się spodobał tak jak Twojej mamie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiaj probke Kochana :) 15 ml wystarczy na bardzo długo :)

      Usuń
  13. nie mam go, ale podejrzewam ze by mi sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy i obawiam się, że ta nuta orientu nie przypadłaby mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Także mam zapach Yodeym'y. Ale nie jestem pewna,który ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja bardzo lubię takie nutki orientu i jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też skorzystałam z tej okazji. Swoją drogą moja mama ma 2 inne, pełnowymiarowe już od dawna i lubi je najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nadal nie dostałam :((

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego zapachu nie znam ja dziś otrzymałam swoją próbkę pachnie bardzo ładnie,

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam ale inny zapach i jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zamówiłam na chybił trafił i w ładną trafiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger