×

Świąteczno-noworoczne rozdanie

Kochane!! Witam Was po na prawdę długiej nieobecności. Wszystko spowodowane było tym, że chciałam trochę na blogu pozmieniać, żeby było bardziej przejrzyście. Mam nadzieję, że mi się to udało. W przerobienie szablonu włożyłam wiele pracy oraz kilka nieprzespanych nocy. Ale blog to moje ukochane dziecko, które muszę dopieszczać kiedy tylko mam na to czas. Oprócz szablonu pozmienia się także kilka innych rzeczy na blogu, ale o tym przekonacie się na czasie. Dzisiaj chciałam Wam napisać o czymś całkowicie innym.


W sobotę wypadają mikołajki, które ja osobiście spędzę z narzeczonym bo właśnie 6 grudnia mija 4 lata od kiedy jesteśmy razem. Już mam zaplanowaną kolację i teraz trzymajcie kciuki, żeby nic mi się nie przypaliło :D

W związku z mikołajkami, świętami oraz pojawieniem się zmian na blogu, mam dla Was skromne rozdanie. Wszystko fundowałam z własnej kieszeni więc nie jest tak wystawnie jakbym chciała, ale mam nadzieję, że mimo to znajdą się chętne na udział. Co możecie zdobyć?? Zobaczcie:

Zestaw 1:
* peeling-masaż do ciała Bania Agafii
* witaminowa, fitoaktywna maseczka do twarzy Bania Agafii
* cukrowy scrub do ciała Bania Agafii
* Sól kosmetyczno- kąpielowa o zapachu cytryny
* ekologiczna babeczka do kapieli ECO WORLD 
* wodne naklejki na paznokcie

Zestaw 2:
* Pianka do włosów Taft Perfect Flex Mousse 
* Pelling do ciała Pure Body Luxury
* 2 x 75 ml odżywka do włosów Pantene Pro-V AQua Light
* ekologiczna babeczka do kąpieli ECO WORLD 
* płytka do stempli
* mydełko SPEICK Natural 

Same wybieracie, który zestaw chcecie przygarnąć. 

Ponieważ przed świętami wszystkie będziemy strasznie zabiegane, rozdanie potrwa aż do 30 grudnia, a w Nowy Rok dwie z Was dostaną informację o wygranej. 

 

                                         REGULAMIN 


      Czas trwania rozdania: 04.12.2014 - 30.12.2014 (do godziny 23:59).
       Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba być publicznym obserwatorem bloga oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe i wybrać zestaw.
     Autorką i sponsorką rozdania jestem ja - Ilona Cygan, autorka bloga ,,Gra o Trend"
     Wyniki ogłoszone zostaną w Nowy Rok, chyba, że będę miała za dużego kaca, wtedy najpóźniej 2 stycznia emaile polecą do zwycięzców. 
   Zwycięzca jest zobowiązany do odpisania i przesłania danych potrzebnych do wysyłki w ciągu trzech kolejnych dni. Jeżeli zwycięzca nie odezwie się w wyznaczonym terminie traci prawo do nagrody; nowe losowanie odbędzie się w przeciągu 3 dni roboczych od daty utracenia wygranej przez pierwszego zwycięzcę.
     Koszty wysyłki pokrywam ja i nadaję paczkę jedynie na terenie Polski.
9   
 
Nie ponoszę odpowiedzialności za zniszczenie jakiegokolwiek produktu znajdującego się w przesyłce podczas transportu (nagrody zostaną przeze mnie odpowiednio zabezpieczone, ale nie jestem w stanie monitorować w jakich warunkach paczka będzie przewożona).

1    Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

11.     Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 833).
12.    Przy dużym zainteresowaniu rozdaniem mam prawo do zwiększenia liczby nagród, które pozostaną niespodzianką lub będą opublikowane na blogu.

13.    Zastrzegam sobie prawo do zmian w Regulaminie, które publicznie ogłoszę.

WARUNKI OBOWIĄZKOWE:
- bycie publicznym obserwatorem bloga
- wybranie zestawu
- odpowiedź na pytanie: Co najbardziej podoba Ci się w moim blogu?
- zgłoszenie się w komentarzu

WARUNKI DODATKOWE:
- wklejenie banera (którym jest zdjęcie) na swój blog
- polubienie fanpage
- udostępnienie informacji o rozdaniu

DODATKOWO moje TOP GADUŁKI dostają po DWA dodatkowe losy :)

JAK POWINNO WYGLĄDAĆ ZGŁOSZENIE:

Obserwuję jako:
Gram o zestaw nr:
Odpowiedź na pytanie:
Email:
Baner: TAK (link)/NIE
Fanpage: TAK (jako kto)/ NIE
Udostępnienie: TAK (link)/ NIE
TOP GADUŁKA: TAK/NIE

TOP GADUŁKI:

                                                               1.  Angela Pe (10)
                                                               2.  Kathy Leonia (10)
                                                               3.  byCarol (7)
                                                               4.  ESM Beauty (6)
                                                               5.  jestem fajna! (6)
                                                               6.  Mariska (6)
                                                               7.  Wiola N. (6)

61 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Anna b
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej podoba mi siękolorystyka i to że jest przejrzysty , aż miło się go czyta :)
    Email: ankka15@vp.pl
    Baner: TAK (link) http://mariamagdalena23.blogspot.com
    Fanpage: TAK / mariamagdalena23
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/annamariamagdalena23/posts/816154378446597
    TOP GADUŁKA: nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Monika J
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: W Twoim blogu podoba mi się fajny styl pisanych postów, oraz ogólny wygląd bloga.
    Email: mmonika22@wp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: NIE
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Edyta H.
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Ciekawie pisane teksty i szczerość
    Email: edytka249@poczta.onet.pl
    Baner: TAK allthesnuff.blogspot.com
    Fanpage: TAK Edyta Hendzel
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Angela Pe
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Ogólnie podoba mi się cały Twój blog, wygląd, styl pisania, chętnie czytam recenzje i oglądam zdjęcia. Jednak jeśli musiałabym wybrać 1 rzecz, która mi się podoba to będą to Twoje myśli przelewane na bloga, piszesz to co myślisz i nie walisz ściemy a to lubię najbardziej! :):*
    Email: zafrikooo@prokonto.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: NIE
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: KosmetykoFanki
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się to ,że piszesz rzetelne i obiektywne recenzje :)
    Email:monikab11@op.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK jako Kosmetyko Fanki
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/KosmetykoFanki/posts/733891823369883
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń

  6. Obserwuję jako: Zebra :]]
    Gram o zestaw nr: 2 :D
    Odpowiedź na pytanie:Odpowiedź na pytanie: Co mi się podoba? Od kiedy tu przybyłam to Cię polubiłam. Twój sposób pisania, Twoje recenzje. Po prostu lubię. Teraz podoba mi się szablon, bo wiem że to Twoje dzieło. Ładne kolory - takie które lubię. Wyraźna czcionka - którą widzę :)
    Email: zebratestuje@gmail.com
    Baner: TAK :www.zebratestuje.blogspot.com
    Fanpage: TAK Zebra
    Udostępnienie: Nie
    TOP GADUŁKA: Nie - :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim ;)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rozdanie, powodzenia wszystkim :)
    Zmiany na blogu bardzo na plus, wszystko czytelne i zrozumiałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: byCarol
    Gram o zestaw nr: 1! :)
    Odpowiedź na pytanie: Lubię przejrzystość Twojego bloga i fajnie napisane posty. Recenzje są dobre, obiektywne, nic dodać, nic ująć :).
    Email: bizarre.case@onet.eu
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Bizarre Case
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=359401880907920&id=257725244408918
    TOP GADUŁKA: TAK ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Daquerre
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie:Może to zabrzmi banalnie,ale w Twoim blogu podoba mi się Twoje podejście.Piszesz zwięźle i na temat,recenzje nie są przesłodzone pod żadnym wpływem.Szanujesz swoich widzów i odwiedzasz blogi innych.Jestem w stanie nadążyć za większością nowych postów gdyż nie pojawiają się co 6 h.Również grafika jest w porządku nie jest jakaś mega wydziwiona,ale ułatwia mi serfowanie po blogu,czytanie bez problemu.Mimo,że Cię nie znam osobiście to tak jakoś darzę sympatią.
    Email: daquerre@poczta.onet.pl
    Baner:nie
    Fanpage: nie
    Udostępnienie: nie
    TOP GADUŁKA: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Otrzymałaś ode mnie kochana Nominacje do Liebster Blog Award zapraszam : http://kosmetykofanki.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: jest czytelny, jestem u Ciebie pierwszy raz i wiem gdzie co się znajduje :)
    Email: ewcius1991@vp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Acne skin
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Gram o zestaw nr:2
    Odpowiedź na pytanie:Najbardziej podobają mi się rzetelne recenzje,wyrażanie swojego zdania ponad wszystko,przejrzystość postów i ciekawe tematy Twoich wpisów.Piszesz "na temat" i sprawiasz,że z każdym postem chce się więcej,więcej i więcej..Wszystko ze sobą na blogu współgra,czcionka jest dość duża i nie muszę męczyć oczów żeby coś przeczytać :) Oby tak dalej a fanów z pewnością będzie przybywać :)
    Email:rybkazg2@wp.pl
    Baner:NIE
    Fanpage: TAK jako Zdzisława Imianowska
    Udostępnienie: TAK na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/743373905748792?pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:Benia besia
    Gram o zestaw nr:1
    Odpowiedź na pytanie:recenzje kosmetyczne i to, że wszystkie posty są zwięzłe i konkretne, miło się je czyta
    Email:bernadetaaa@interia.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK jako Benia besia
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/814993498561478?pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Mysterka
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się wygląd bloga, ponieważ jest on prosty i przejrzysty, nie jestem atakowana milionem kolorowych bannerów. :)
    Email: mysterkablog@gmail.com
    Baner: NIE
    Fanpage: NIE
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: ESM Beauty
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Hmm co mi się podoba? Pójdę pewnie na łatwiznę, ale podoba mi się przede wszystkim to, że piszesz o kosmetykach dostępnych dla każdego - takich na każdą kieszeń. Akurat trafiam na recenzję produktów które mnie zazwyczaj interesują. Dziwne :D Czytasz mi w myślach?! :D Iiii bardzo lubię to, że odwiedzasz i mnie. Niby banał ale widzę, że doceniasz czytelników ;) Po prostu jest u Ciebie sympatycznie pokazujesz, że chcieć to móc, potrafisz zaciekawić i sprawić, że zostaje się u Ciebie na dłużej. Przynajmniej ja mam takie odczucie :) Hmm chyba opisałam co podoba mi się w Tobie :P Po prostu podoba mi się całokształt - Ty i blog to jedność :D Widać w nim pasję ;)
    Email: esmbeauty@gmail.com
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK
    Udostępnienie: Tak Fb: https://www.facebook.com/esmbebeauty/posts/738575879530096
    TOP GADUŁKA: TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: szyję więc jestem
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Trudno mi powiedzieć co najbardziej podoba mi się w Twoim blogu ponieważ dopiero tutaj trafiłam.Jednak czytając wybiórczo kilka postów podoba mi się to,że jesteś sobą i piszesz szczerze o kosmetykach,nie wciskając ludziom bubli.
    Email: pola03081993@o2.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Paulina Ma........
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/paulina.majchrzycka/posts/1582646731969467
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Karolina Kołodziej
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Szczerze ciężko mi powiedzieć bo jestem od niedawna więc nie będę wymyślała.Dla mnie jest czytelnie ,zrozumiale i konkretnie opisane wszystko ;)
    Email: karolcia100@autograf.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Karolina Kołodziej
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=712927265450567&id=100001998991859&pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Anna Zierold
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie:Jestem na Twoim blogu od nie dawna to mi trochę trudno powiedzieć co mi się najbardziej podoba.Czytając kilka postów mogę powiedzieć że miło się czyta ,że są przejrzyste trafiające do osoby która czyta te posty.Piszesz to z serca i to widać jak się czyta.
    Email:azierold@wp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK jako Anna Zierold
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/azierold1/posts/809225269116565?pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Bogusława Kołodziej
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Jestem krótka ale mogę śmiało powiedzieć ,że dla mnie jest czytelnie a to najważniejsze,ciekawe recenzję :)
    Email: arktos53@wp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Bogusława Kołodziej
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=319716924886355&id=100005441494061&pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Mariola
    Gram o zestaw nr:1
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej podobają mi się recenzje kosmetyków. Są rzetelne, czytelne i dobrze napisane.
    Email: mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    Baner: nie
    Fanpage: nie
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/731288356963345?pnref=story
    TOP GADUŁKA: nie

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: aaangelllaaa 94
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się to zdjęcie wyglądające jak portret, wprowadza fajny klimat , plusem też jest szata graficzna , nie gryzie w oczy nie jest nachalna i do tego super że czcionka nie jest przekombinowana .
    Email: aaangelllaaa@wp.pl
    Baner: TAK (aaangelllaaa.blogspot.com )
    Fanpage: TAK angelika reczek
    Udostępnienie: nie
    TOP GADUŁKA:nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Iga A
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się profesjonalny wygląd
    Email: 123igaaa@gmail.com
    Baner: TAK http://igaa123.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Iga Ara
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=338214456358269&id=100005091528187&pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Kasia
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się w Twoim blogu kolorystyka. Wszystko jest takie przejrzyste :)
    Email: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Baner: TAK - modawedlugkasi.blogspot.com
    Fanpage: TAK / Katarzyna Majdan
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Paula Ba.
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: lubię w Twoim blogu to, że jest on jasny i przejrzysty, że nie piszesz jak dziennikarka do magazynu za miliard złotych o rzeczach za miliard złotych, tylko jak dziennikarka pisząca do ludzi, chm, każdego rodzaju? w taki sposób zrozumiały, prosty, bez pychy czy burżuazji, w taki mega pozytywnie normalny sposób, bez wyniosłości. dodatkowo jako czytelnik, muszę dodać, że genialnie się obserwuje, jak blog się rozwija, zmienia, jak Ty się zmieniasz, łapiesz nowego bakcyla (np. na zdobienia paznokci), pokazujesz nam to, pozwalasz w tym uczestniczyć. nie chcę też, żeby to źle zabrzmiało, ale fajnie też poczytać o tym, że ktoś się uczy, a nie jest już w czymś idealny i tylko się człowiek może pozachwycać nad jego efektami pracy, ale żeby sam się mógł czegoś z tego nauczyć, czy powtórzyć, to już nic z tego. u Ciebie jest inaczej, pokazujesz i wzloty i upadki, dzięki czemu ten blog jest taki wyjątkowy. po prostu, jest on dla ludzi! :)
    Email: Novabella92@gmail.com
    Baner: nie
    Fanpage: TAK (jako kto) Paula Baran
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/Novabella92/posts/1047004338659585?pnref=story
    TOP GADUŁKA: TAK

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Yume Mi
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Jest bardzo ciekawy, już od pierwszego razu byłam bardzo zachęcona, zeby odwiedzać go częściej, nie wiem co dokładnie manie do niego przyciąga, ale wydaje się taki miły ;)
    Email: yume2162@gmail.com
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Anna Sobolewska
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Katarzyna Krzos
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Teraz najbardziej podoba mi się szablon, jest czytelny i bardzo przejrzysty. Lubię czytać Twoje posty i recenzje, piszesz otwarcie i tzw. "do ludzi". Będąc blogerką starasz się dotrzeć do czytelnika i zachęcić go do pozostania u Ciebie na dłużej. W Twoim blogu jest coś innego,wyjątkowego. I znów mogę nawiązać do paznokci. Pokazujesz swoje umiejętności i kroki,jakie czynisz,aby coraz bardziej się rozwijać w maniciurze. Ja także staram się powoli,małymi kroczkami robić to starannie,ale wiadomo,że droga do perfekcji jest długa. Jesteśmy chyba w podobnym wieku (ja mam 23 :) i może to też sprawia,że lubię wracać i zaczytywać się w Twoich postach:)
    Email: kasia30121991@interia.pl
    Baner: TAK http://kasiowetestowanie.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Katarzyna Sara Krzos
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/katarzyna.krzos1991/posts/753200944749801?pnref=story
    TOP GADUŁKA: Nie

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak czytam o Twoim powrocie po dłuższej nieobecności. I sama przeglądam Wasze blogi po naprawdę długiej nieobecności i muszę Ci przyznać, że się za Wami stęskniłam, kurczę:) Za tą "moją" blogosferą":) Musiałam się z Tobą tym podzielić:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Anna Bal
    Gram o zestaw wszystko jedno :)
    W blogu najbardziej podoba mi sie dział o urodzie, lubię czytać co na dany temat myślą inni i porównuję... tutaj wszystko jest zrozumiałe i przystepne, poza tym wydaje mi się że jesteś po prostu uczciwą osobą.
    email: anna.bal83@interia.eu
    fb Anna Bal i udostępnienie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Mademoiselle Evelina
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej podoba mi się treść postów którą można dobrze zrozumieć oraz przyjemnie i miło się czyta a to najważniejsze by przyciągnąć czytelników.
    Email: phonee@amorki.pl
    Baner: TAK www.mademoiselleevelina.blogspot.com
    Fanpage: TAK Ewelina Suligowska
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Dominika Sułkowska
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie:Po pierwsze język pisania jest prosty, dla każdego zrozumiały , czyli prosty przekaz! Przeczytałam perę recenzji są serio rzetelne, dopracowane, bez wciskania ludziom kitu to się czuję. Ja jako odbiorca przy porannym przeglądaniu Twojego bloga z kawą w ręku mam ochotę iść po jeszcze jedną i siedzieć dalej (oczywiście nie dlatego, że usypiam- WRĘCZ PRZECIWNIE, poza tym z kawą się lepiej siedzi :D) I ostatnie czyli przejrzystość strony , gdzie nie rozpraszają mnie jakieś dziwne kolory od których oczy bolą. Wszystko jest stonowane i sprawia, że chce się czytać i czytać !
    Email: sulkowska.d@gmail.com
    Baner: TAK http://domi-bloguje.blogspot.com/ (prawy górny )
    Fanpage: NIE
    Udostępnienie: TAK Jako, że prowadzę Beauty Blogs Kielce został tam post udostępniony :)
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako:Naughty Girl
    Gram o zestaw nr:1
    Odpowiedź na pytanie: ciekawe posty ;)
    Email:naughtygirl0106@interia.pl
    Baner: TAK http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Naughty Girl
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Kathy Leonia
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: W Twoim blogu lubię porządek w notkach jak i w samej formule układu bloggera. Dzięki temu strona z blogiem jest zacna, czytelna, przejrzysta; gałki oczne nie dostają oczopląsu i głowa nie boli. Ponadto wchodząc do Twego świata od razu wiadomo, że Autorka jest osobą konkretną, nie owijającą w bawełną i nie pisząca z nudów tylko z pasji i zamiłowania. Przy takiej wiedzy, lektura Twego bloga w towarzystwie porannej herbatki z cytryną czy kawy z mlekiem, to najmilsze wydarzenie na dobre rozpoczęcie doby pracującej.
    Email: kathyleonia88@gmail.com
    Baner: TAK na dole po prawo: http://kathyleonia88.blogspot.com
    Fanpage: NIE
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: TAK

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako: Ola-Olaa1
    Zestaw: 2
    Odpowiedź: Ogólnie to bardzo mi się podoba twój blog :) Piszesz dobrze i schludnie, wygląd i zdjęcia bardzo zachęcają. Nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Co ja tu będę ściemniać - jestem tu pierwszy raz, więc na razie mogę tylko powiedzieć, że wygląd jest bardzo ładny. Dopasowane kolory, przejrzystość i dopasowanie wszystkiego sprawia że chcę poznać Cię i Twój blog bliżej :)
    Email: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Baner: TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Fanpage: NIE
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Liwaj1
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Jest to bardzo fajny blog prowadzony w fajny sposób , zrozumiały tekst , grafika i stylistyka na wysokim poziomie :) Wiele ciekawostek jak i nowinek można u Ciebie przeczytać :)
    Email:
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK (jako kto) Hanna Ch-a
    Udostępnienie: TAK (link)https://www.facebook.com/hanna.cha.73/posts/1506488632950191?pnref=story
    TOP GADUŁKA:NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Ogólnie wszystko mi się podoba ;-) Może zmieniłabym zdjęcie u góry, np. dodać coś po boku ;-) dla mnie trochę zbyt delikatne..
    Email: agnieszkawinciorek92@gmail.com
    Baner: TAK liveagi.blogspot.com
    Fanpage: TAK Agnieszka Winciorek
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/liveagi/posts/309025679292090
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Science Woman
    Gram o zestaw nr:2
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej w Twoim blogu lubię Twoje zdjęcia... Hmmm to dziwnie brzmi, ale masz niesamowicie wielkie, hipnotyzujące oczy, które chyba najbardziej skupiają moją uwagę:)
    Email: hbanasiak@gmail.com
    Baner: TAK http://makeupibreakup.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Hania Banasiak
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Beauty B.
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Dopiero co trafiłam na Twój blog, i tylko przejrzałam posty, ale podoba mi się to, że są pisane w czysty i przejrzysty sposób. Takie blogi czyta się najlepiej ;)
    Email: monika2003@vp.pl
    Baner: TAK (http://beautybeauty2003.blogspot.com/)
    Fanpage: TAK jako Beauty .
    Udostępnienie: Nie
    TOP GADUŁKA: Nie

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: kosmetycznapasjaa
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Styl pisania i grafika :) Jest tu jak ja to określam tzw elegancka prostota :)
    Email: moniapyrkos@gmail.com
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK jako: kosmetycznapasja
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/kosmetycznapasja/posts/758388070916489
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako niesfornenitki
    - wybieram zestaw 1
    - Co najbardziej podoba Ci się w moim blogu? Najbardziej mi się podoba Twój styl pisania, który trafia do czytelnika. Piszesz w sposób prosty, bez zbędnych "pierduł", notki są przejrzyste, dobrze wyglądają wizualnie :)
    Baner http://niesfornenitki.blogspot.com/
    Fanpage: nie
    Udostępnienie: nie
    Top gadułka:nie

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Meredy Loxar
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się u Ciebie różnorodność. Nie piszesz cały czas o tym samym, co często na blogach się zdarza (np. poszłam dzisiaj do sklepu, kupiłam bułki i je zjadłam- i tak codziennie XD.
    email: xkowaiikawaiix@gmail.com
    Baner: TAK (http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/)
    Fanpage: TAK (Natalia Kuromi M.)
    Udostępnianie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Ilona Pałka
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Lubię Twój blog za to, że można na nim wszystko znaleźć. Chcę inspirację na paznokcie - mam tu, na makijaż - znajduję na "Gra o trend", mogę nawet dobrze zjeść z tym blogiem. Dlatego lubię takie strony. Szkoda, że wczesniej jej nie widziałam :)
    Email: styranaa@o2.pl
    Baner: TAK http://zyjepotozebyjesc.blogspot.de/
    Fanpage: TAK Ilona Pałka
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/natalia.marczewska.37/posts/641482059310886
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Powiem szczerze, że jestem "świezynką" na Twoim blogu. Kilka razy zostałam tu przekierowana szukając recenzji jakiegoś produktu. Czy znalazłam to czego szukałam? Owszem. Znalazłam bogatą treściowo, rzetelną recenzję, po której wiedziałam, czy dany produkt jest warty uwagi, czy nie. Podoba mi się lekkość Twojego pisania. Niestety nic więcej dodać nie mogę, ponieważ dopiero muszę się rozgościć na Twoim blogu, bo bez sensu byłoby gdybym pisała "ochy i achy" nie znając Twojego bloga na tyle dobrze...
    Email: karuss96@o2.pl
    Baner: TAK, http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html
    Fanpage: TAK, Karolina Rogala
    Udostępnienie: TAK, https://www.facebook.com/nieidealniezidealnizowana.blogspot/posts/377367132426623
    TOP GADUŁKA: NIE (jeszcze :) )

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    Gram o zestaw nr:2
    Odpowiedź na pytanie:Rzetelność opinii o kosmetykach i styl pisania :)
    Email:kaja350@vp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Kasia Wierzba
    Udostępnienie: TAK (link) https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/874326385952650
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Wiktoria Fiutak
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Szczerze, lubię czytać Twojego bloga. Zawsze u ciebie znajduję tego co szukam... Twój bloga jest bardzo pożyteczny.
    Email: wikafiutak@interia.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Wiktoria Fiutak
    Udostępnienie NIE
    Top Gadułka: NIE

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: nr147
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej podoba mi się wygląd bloga. Niczego nie ma za dużo, ani za mało. Wszystko jest przejrzyste.
    Email: nr104@wp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK, Natalia Rzepka
    Udostępnienie: TAK, https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/iz6K9hPHu9d
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się wygląd twojego bloga, oraz twój styl pisania
    Email: mojczyk@wp.pl
    Baner: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Magda N
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/729043827192002?pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Katarzyna D.
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Co najbardziej mi się podoba? Hm długo nie zaglądałam do Ciebie i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to szablon. Zmiana na lepsze która wyszła. Oby tak dalej ;)
    Email: poszukiwaczkaokazji@wp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Katherina Woronow
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: Nie :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Antuanette
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Lubię sposób w jaki piszesz, dobrze czyta się twoje teksty. Zmiana wyglądu bloga też do mnie przymówiła :)
    Email: anap493@wp.pl
    Baner: nie
    Fanpage: TAK (jako: Aneta P.)
    Udostępnienie: nie
    TOP GADUŁKA: nie

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Karolina Kozdrowiecka
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Jestem nowa na Twoim blogu :) podoba mi się w nim szczególnie to, że każdy może znaleźć tu coś dla siebie: recenzje kosmetyków, troszkę mody, troszkę tematów kulinarnych. Są to rzeczy, które każdy w jakimś stopniu wykorzystuje, coś podpatrzy lub po prostu przeczyta przydatną recenzję, zanim zakupi dany kosmetyk :) Recenzje są rzetelne (a nie ukrywam, że na nich mi najbardziej zależy) i na pewno nie raz będę mogła z nich skorzystać! Pozostaje mi tylko życzyć Ci na Nowy Rok, żeby blog się rozrastał i ubogacał o kolejne wpisy ;) pozdrawiam!
    Email: kozdrolina@gmail.com
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK jako Karolina Kozdrowiecka
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: recenzje kosmetyków opatrzone zdjęciami, opisem producenta, twoim jako użytkownika i na koniec, szczególnie cenne, podsumowanie w formie plusów i minusów
    Email: dorota_wysocka@epf.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Dorota Wysocka
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/787040907999152?pnref=story
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Sandra Siwek
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Twój blog kojarzy mi się z ogromnymi zdjęciami na których można dokładnie obejrzeć opisywany produkt :)
    Email: ssiwek_6e@wp.pl
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Sandra Siwek
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    Gram o zestaw nr:2
    Odpowiedź na pytanie:Bardzo podobają mi się recenzje,styl pisania i ogólnie cały blog.
    Email:panterka241@gmail.com
    Baner: TAK http://truskawkowa123.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Dorota Walczak
    Udostępnienie: nie
    TOP GADUŁKA: TAK/NIE

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: anioleek89
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Jestem u Ciebie po raz pierwszy, więc wypowiem się ogólnie na temat wyglądu bloga. Jest bardzo przejrzysty, czcionka jest odpowiednia, nie ma na nim zbędnych, niepotrzebnych gadżetów. Ogólnie bardzo mi się tu podoba i zagoszczę tu na stałe :)
    Email: anioleek89@gmail.com
    Baner: NIE
    Fanpage: TAK Marta P.
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako:Adrianna Karpowicz
    Gram o zestaw nr: 1
    Odpowiedź na pytanie: Prostota , Nie ma chaosu, można łatwo się odnaleźć
    Email: adriannakarpowicz@gmail.com
    Baner: TAK http://pazurkiumyszy.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Adrianna Karpowicz
    Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/adrianna.karpowicz/posts/567086753391879
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: swiaturody159
    Gram o zestaw nr: 2
    Odpowiedź na pytanie: Jestem tutaj pierwszy raz, jednak po przeczytaniu kilku postów mogę śmiało stwierdzić, że będę tu stałym bywalcem. Przejrzyste zdjęcia i rzetelne recenzje zachęcają do zapoznania się z postami ;)
    Email: swiaturody159@gmail.com
    Baner: TAK http://swiaturody159.blogspot.com/
    Fanpage: TAK Świat Urody
    Udostępnienie: NIE
    TOP GADUŁKA: NIE

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger