×

Trawiasta zieleń od WIBO

Witajcie Kochane :) Jak tam nastroje po mikołajkach? Co fajnego dostałyście? Chwalcie się!! :) Ja do grzecznych nie należę, ale mam osobistego Mikołaja, który o mnie pamięta. Więc trafiły do mnie wymarzone spodnie, trylogia Władcy Pierścieni i organizer na biżuterię, który szybko przerobiłam na organizer na kosmetyki (efekt możecie zobaczyć na moim Instagramie). W dodatku wczoraj świętowaliśmy z narzeczonym bo minęły już 4 lata odkąd jesteśmy razem. Spędziłam więc calutki dzień w kuchni i wyczarowałam polędwiczki wołowe z serem, szynką i pieczarkami, a do tego dorzuciłam ryż z marchewką i groszkiem oraz sos pieczarkowy. Wyszło niesamowicie (wybaczcie brak skromności, ale ostatnio mało kiedy zdarza mi się nie przypalić obiadu). 

Dzisiaj post lakierowy bo doszłam do wniosku, że już dawno takiego u mnie nie było, a akurat wpadło mi w ręce kilka fajnych lakierów, więc je Wam pokażę. Na pierwszy rzut pójdzie zieloniutki WIBO, który podbił moje serce jeszcze z szafy. Mimo, że moja kolekcja lakierów jest już na prawdę spora, to jakoś jeszcze nie udało mi się dołączyć do tej kolekcji typowo zielonego lakieru. Korzystając z osławionej już rossmannowskiej promocji zakupiłam dwa lakiery, w tym właśnie ten trawiasto-zielony. Dodatkowo dzisiaj postanowiłam dodać do niego moje ukochane stempelki bo niedawno kupiłam sobie nową płytę :) Zapraszam!

EXTREME NAILS, WIBO, 

                

O opakowaniu nie będę się rozpisywała. Jak dla mnie jest ono standardowe dla wszystkich lakierów tej firmy

Zapach: oczywiście ,,lakierowy", ale nie jest bardzo męczący. Czasami trafiałam na takie lakiery, że po pomalowaniu pierwszych paznokci głowa pękała mi w szwach. 

Czas schnięcia: hmmm... pierwsza warstwa schnie dość szybko, gorzej jeśli nałożymy później drugą. Np. wczoraj czekałam chyba z 15 minut zanim druga warstwa zaschła na tyle, żebym mogła cokolwiek robić. 

Konsystencja: tutaj jestem bardzo zadowolona. Lakier nie rozpływa się na płytce, ani nie spływa na skórki. Pokrywa precyzyjnie całą płytkę. 

Pędzelek: jest dość cienki, dlatego sądziłam, że mogę mieć z nim problemy, na szczęście jednak tak się nie stało. Szybko i sprawnie pomógł mi pomalować płytkę. 



A teraz czas na lakier. Jak wspomniałam jest to piękna i soczysta zieleń. Taka bardzo trawiasta, czego być może nie widać na zdjęciach. Niestety aktualna pogoda nie pozwala na robienie precyzyjnych zdjęć kolorom i niekiedy wychodzą przekłamane. 

Tak jest po 1 warstwie:



Trwałość: ostatnio wytrwał mi 4 dni, potem zaczął się ścierać na czubkach, a po 5-6 dniach zaczął odpryskiwać. Jak dla mnie wynik całkiem niezły. Mam nadzieję, że teraz wytrzyma trochę dłużej.

Jak dla mnie nie trzeba by nakładać nic więcej bo prześwitów nie ma, a lakier nie smuży. Jednak ja zawsze nakładam dwie warstwy dla pewności. Niestety zapomniałam wczoraj zrobić zdjęcie o czym przypomniałam sobie już po zdobieniu :(

Tak jednak prezentują się po nałożeniu wczoraj dwóch warstw i dzisiaj matowego top coatu:



A tak już prezentuje się całość po nałożeniu stempelków:

                    

                   

Wiem, że nie jest idealnie, ale niestety nie jestem ani wizażystą ani stylistą paznokci dlatego moje paznokcie oraz makijaż nie będą jak z gazety :) Mam nadzieje, że mimo to chętnie podejrzycie co tu majstruję :)

38 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie, ja od 2 tyg nie maluje paznokci bo mam takiego lenia. Jeszcze jak wymaluje i biore sie za porządki to nie ma bola, musi odprysnąć ;/ kolor ciekawy, trawiasty, ale ja sie strasznie przejechałam na lakierach wibo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Zapraszam na gwiazdkowe rozdanie  
      http://esm-beauty.blogspot.com/2014/12/gwiazdkowe-rozdanie.html

      Usuń
  2. ekstra to wygląda z tymi ozdóbkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba,a całe zdobienie sprawia efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogolnie masz bardzo niestarannie pomalowane paznokci bazą i kolor jakiś nie ten teges.

    OdpowiedzUsuń
  5. matowa wersja mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te stemple na paznokciu wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda w każdym z tych trzech wydań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ze stempelkami podoba mi się zdecydowanie najbardziej!
    ja jakoś tych lakierów nie lubię, za wodniste dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielenie zawsze bardzo podobają mi się u kogoś na pazurach, ale jakoś u siebie dziwnie się czuję z takimi kolorami;) chociaż może w końcu się przekonam, bo bardzo lubię lakiery Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten lakier i też 4 dni wytrzymuje mi na paznokciach, chyba , że bardzo moczę to krócej ; kolorek bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek, takiego jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matowa wersja ze stemplami - super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor kojarzy mi się ze świętami. Wolę wersję gładkiej tafli ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy kolorek, choć u mnie zielenie na paznokciach się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ten zielony :) A z tym topem to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zielony sliczny :) paznokciki świetne :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po 1. Daj znać jakim lakierem stemple odbijasz:)
    Po 2, dla nich dla nich - a TY? :D:D:D :*:*:*:*:*
    A po 3. przepraszam za błedy ale korzystam z kl.ekranowej.... :///

    OdpowiedzUsuń
  19. z kwiatkami wygląda mega <3

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne wygląda z tymi stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zielony to niestety nie mój kolor:) Chociaż w wersji ze stempelkami myślę, że bym się przekonała. Jednak co innego chciałam napisać. Dawno mnie nie było w blogosferze, więc gdy weszłam dziś na Twój blog, prawie mi szczena opadła - świetny szablon i nagłówek!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor mi się podoba,zwłaszcza końcowy efekt ze stempelkami:) super! ja także nie jestem najlepsza w starannym malowaniu paznokci,zwłaszcza lewej ręki nie potrafię prawą malować,bo mi się zwyczajnie trzęsie:D dlatego nie komentuję,jak coś u kogoś wyszło nie tak,bo sama to znam:) widzę szablon zmieniony,super teraz wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze zdobieniami ładnie, ale sam lakier mi się jakos nie podoba:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ze zdobieniem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło mi Cię poinformować, że nominuję Twojego bloga do Liebster Blog Award 2014 :) Szczegóły tutaj: http://domi-bloguje.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie maluję paznokci - także żadne lakiery mnie nie interesują :p

    OdpowiedzUsuń
  27. z wzorkami wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger