×

Paleta Day to Night od Makeup Revolution

Czasami wydaje mi się, że palety cieni wymyślono po to, żeby wodzić mnie na pokuszenie. Mam ich kilkanaście i o dziwno korzystam z każdej. Nie mniej jednak muszę się starannie pilnować, aby nie wpadła mi w oko jakaś nowa bo wtedy kolekcja na pewno się powiększy. Paletkę, o której Wam dzisiaj napiszę dostałam od św.Mikołaja bo byłam bardzo grzeczną dziewczynką przez cały rok. Trochę trwało jej testowanie i moje doskonalenie się w sztuce makijażu, ale dzisiaj mogę Wam śmiało powiedzieć kilka słów,które być może zaważą na Waszej decyzji o jej zakupie. Zapraszam!

Paleta cieni Day to Night, Makeup Revolution



Zestaw 12 cieni do powiek. W palecie znajdują się zarówno cienie perłowe, jak i satynowe.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

Jeśli chodzi o opakowanie to jest ono raczej standardowe dla paletek od Makeup Revolution. Proste, plastikowe, mieści w sobie 12 cieni. Do opakowania dołączony jest aplikator, z którego ja nie korzystam, ale oczywiście jeśli wolicie nakładać cienie aplikatorami to ten jest całkiem fajnej jakości i raczej szybko się nie rozpadnie.



Paletka dostępna jest w kilkunastu drogeriach internetowych, a jej cena to waha się w okolicach 20 PLN. Moim zdaniem jest to na prawdę atrakcyjna cena, zwłaszcza, że paleta jest dobrej jakości.

Cienie mają bardzo dobrą pigmentację - na zdjęciu pokazuję je bez bazy, która jeszcze podbija ich kolor.



Ponieważ paleta nadaje się zarówno do tworzenia zarówno dziennych, jak i wieczorowych makijaży znajdziemy tutaj cienie w zróżnicowanej kolorystyce. Oczywiście pierwsze 6 jest po prostu stworzonych do makijażu typowo dziennego, ale oczywiście możecie je wykorzystać także przy delikatnym makijażu wieczorowym. Kolejne 6 cieni to kolory typowo wieczorowe, które pozwalają stworzyć mocne makijaże, typowo na wieczorowe wyjście.
Jeśli chodzi o trwałość to jestem z niej bardzo zadowolona. Cienie utrzymują się do czasu zmycia przeze mnie makijażu, co czasami daje nawet i 8-9 godzin. 



Paletę Day to Night polecam zarówno tym z Was,które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem,jak i tym które od dawna wyczyniają cuda z cieniami. Paletka jest bardzo uniwersalna i sprawdzi się u każdej kobiety, na każdą okazję.


Największym minusem paletki
jest to, że nie można jej kupić stacjonarnie. Zdecydowanie nie pogardziłabym szafą Makeup Revolution w mojej okolicy.

Największym jej plusem jest jej uniwersalność oraz świetna pigmentacja. To w sumie dwa plusy. Znalazłabym ich pewnie jeszcze więcej,ale zabrałabym Wam całą zabawę przy ich odkrywaniu.
Nie mniej jednak w tym przedziale cenowym jest to świetny produkt. Na pewno trafi do mnie jeszcze jakaś inna paletka z tej serii,ponieważ jest ich kilkanaście, a każda kolejna jest bardziej zachwycająca od poprzedniej.

Mam dla Was też makijaż przy użyciu cieni z tej palety. Lubię lekko rozświetlony makijaż, który jest bardziej klasyczny i sprawdza się przy wielu okazjach. 





Paletka Makeup Revolution podbiła moje blogerko-kobiece serducho. Widziałam także wiele fajnych pomadek oraz róży tej firmy. Możecie polecić coś konkretnego? 

10 komentarzy:

  1. ten złoty i błękitny - dla mnie rewelacja :) podobny złoty mam w swojej paletce i jestem nim szczerze zauroczona :)
    ten fiolet też jest obłędny!
    a tak w ogóle, to śliczny makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie palety z cieniami. Ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie palety z cieniami. Ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki w tej paletce i śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta paletka, lubię cienie tej marki. U mnie w mieście jest kilka miejsc gdzie stacjonarnie mogę kupić produkty MUR, ale mieszkam w bardzo dużym mieście - Krakowie.

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, bardziej podoba mi się część złoto brzoskwiniowa palety

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne makijaże, a i paletka intrygująca;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cienie mega, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger