×

Nawilżające serum do twarzy

Hialuronowe serum do twarzy


Nawilżanie skóry twarzy

Jeżeli zależy nam na długim zachowaniu skóry twarzy w dobrej formie i pozbyciu się płytkich zmarszczek to należy przede wszystkim zadbać o odpowiedni poziom jej nawilżenia. Sama od dłuższego czasu mocno dbam o skórę i  wiem,że jej odpowiednie nawilżenie to podstawa każdej pielęgnacji. Nieważne czy macie skórę suchą czy tłustą należy ją regularnie nawilżać. Dzięki temu zachowa ona swoją elastyczność i jędrność.

Rytuał pielęgnacyjny

Często słyszę, że używacie kremów nawilżających, jednak efekt jaki dają nie jest zadowalający. Nie dziwi mnie to wcale. Oczywiście są różne kremy, jednak zdecydowana ich większość działa dość powierzchniowo. Jak więc nawilżyć skórę dogłębnie? Stosując na co dzień cały rytuał pielęgnacyjny. Zamiast samego kremu stosujemy w kolejno tonik, następnie serum lub esencję nawilżającą, a na sam koniec krem. Wszystkie produkty nakładamy jeden po drugim, zanim ten poprzedni zdąży się wchłonąć. Dzięki wodnej warstwie tworzącej się już po użyciu toniku, pozostałe produkty wchłaniają się zdecydowanie szybciej i głębiej.

Serum nawilżające 

Dziś chciałam Wam pokazać jedno z najtańszych, a jednocześnie najlepszych serum nawilżających jakie miałam okazję używać. To już moje trzecie opakowanie i na pewno nie ostatnie!
Nawilżające serum do twarzy od Marion ,,hialuronowe nawilżenie" kosztuje nie więcej niż 10 zł. To na prawdę niska cena patrząc na jego działanie. Dlatego nawet jeżeli do tej pory nie używaliście tego typu kosmetyków to warto zaryzykować i spróbować. 


Hialuronowe serum do twarzy

Serum jest bardzo łagodne dla skóry, nie podrażnia jej ani nie zapycha. Jest to dla mnie bardzo ważne zwłaszcza latem, kiedy moja skóra jest bardziej podatna na zapychanie i muszę stosować lżejsze formuły. 
Jeżeli chodzi o działanie to pierwsze efekty zobaczycie już po pierwszym tygodniu codziennego stosowania. Im dłużej będziecie je stosować tym lepsze efekty uzyskacie. Możecie zauważyć zwiększenie elastyczności skóry oraz jej jędrności. Skóra staje się nawilżona oraz promienna. Co prawda serum nie działa na niedoskonałości czy przebarwienia, jednak nawilżona skóra dostaje takiego blasku, że przestaniecie zwracać na nie uwagę. Osobiście polecam stosowanie serum ciągle do ukończenia opakowania,a następnie zamianę go na inne. Po ukończeniu innego serum możecie do niego oczywiście wrócić. Zbyt długie stosowanie jednego produktu sprawia, że nasza skóra zbytnio się do niego przyzwyczaja i efekt już niestety z każdym użyciem jest coraz słabszy. 


Hialuronowe serum do twarzy

Tanie i dla każdego 

Serum kosztuje grosze,a do tego świetnie działa. Nawet jeżeli nie jesteście fanami wieloetapowej pielęgnacji to jednak warto włączyć do swojej codziennej pielęgnacji chociaż samo serum. Jeżeli Wasza skóra widocznie potrzebuje nawilżenia, a aktualna codzienna pielęgnacja nie zapewnia jej odpowiedniego efektu to warto w nie zainwestować. 
Codzienne nawilżanie warto również wspierać stosując maseczki na tkaninie, które również są elementem wieloetapowej pielęgnacji.

Chcecie poczytać więcej o mojej wieloetapowej pielęgnacji i walce o idealną skórę? Jeżeli tak to dajcie znać :) A tymczasem zapraszam na mój Instagram, gdzie niedługo pokażę swoją włosową metamorfozę - będzie co oglądać :) 

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajne i bardzo tanie, jak na serum :). Trochę się zaskoczyłam, ciekawa jestem jego składu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety opakowanie już dawno wyrzucone, więc nie pomogę ze składem :) Ale pewnie łatwo można go znaleźć gdzieś w internecie :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Marion, ale serum nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie wypróbuj :) Kosztuje dosłownie grosze i jest bardzo łatwo dostępne :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna recenzja produkt zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie. Ja obecnie stosuję meso BB Glam i jestem bardzo zadowolona również polecam wypróbować. Aplikuje się je w bardzo łatwy sposób.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger