×

Niewinnie


Głowa mi już pęka od wielkiej literatury, więc postanowiłam skleić post. Mam nadzieję, że w ten czwartek finalnie wszystko zaliczę i będę mogła powoli zacząć pakować się i przygotowywać na powrót do Kielc. Powiem Wam, że już tęsknie za miastem. Niby na wsi jest bardzo spokojnie i można rzeczywiście naładować baterie, ale jednak to nie życie dla mnie. Zwłaszcza na weekendzie. W Kielcach zawsze mam gdzie wyjść, co zrobić... A tu można powoli umrzeć z nudów. Na szczęście jest internet i te wszystkie cudowne blogi, dzięki którym jakoś przetrwałam te wakacje. 
Dziś zapraszam Was na kolejną, a zarazem ostatnią recenzję zapachu, który otrzymałam od firmy Luxure.

EVERGREEN



ZAPACH SZYPROWO-KWIATOWY

nuta głowy:
cedr, cytryna
nuta serca:
jaśmin, hiacynt wodny, różowy pieprz
nuta spodu:
irys, drzewo tekowe, paczula, ambra, wetyweria, białe piżmo

MOJA OPINIA:

Zacznę od opakowania. No cóż, kolejna piękna buteleczka, która pięknie zdobi półkę w łazience.
 Z jednej strony buteleczka jest na prawdę niesamowicie prosta i zwyczajna, ale ten korek dodaje jej uroku i luksusowego wyglądu. 




A teraz kilka słów o samym zapachu. Jest bardzo delikatny, eteryczny i świeży. Bardzo dokładnie możemy wyczuć cytrynę, jaśmin i coś jeszcze, czego zidentyfikować nie mogę.

Nie jest to zapach na wielkie wystąpienia, ale świetnie sprawdzi się na co dzień. Utrzymuje się kilka godzin, jest delikatny i nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwego nosa. 

Jak dla mnie zapach idealny dla młodej dziewczyny lub kobiety, która chce uwodzić niewinnością i wrażliwością. 

Czy spodobał mi się? Ba, i to jak! Lubię takie świeże i żywe zapachy - zwłaszcza latem. W dodatku doskonale sprawdza się kiedy boli mnie głowa. Ciężko mi wtedy używać mocniejszych nut bo potęgują ból, a bardzo nie lubię wychodzić z domu bez spsikania się. Całe szczęście ten zapach jest na tyle delikatny, że mi wtedy nie przeszkadza, a inni mogą go spokojnie wyczuć. 



Moja przygoda z zapachami Luxure dobiegła końca, ale niesamowicie się cieszę, że mogłam je poznać. Łączą w sobie cechy, które sprawiają, że są naprawdę godne polecenia: wspaniałe zapachy, eleganckie buteleczki i śmiesznie niskie ceny! Więc jeśli nie dane było Wam ich jeszcze poznać to zachęcam bo 100 ml dowolonego zapachu tej firmy kosztuje mniej niż 30 zł. Opłaca się?
Jasne, że tak!!

Bardzo dziękuję firmie Luxure za możliwość testowania i używania ich zapachów. Pewnie gdyby mi ktoś powiedział, że jesteście tak niesamowici, nie uwierzyłabym. A dzięki Wam mogłam się przekonać o tym na własnej skórze i na własnym nosie :)

28 komentarzy:

  1. lubię takie zapachy, lekkie, delikatne, kobiece.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. he he jaka wazelina na końcu :p
    A co do zapachu to wierzę, że jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) może trochę :) ale usłyszałam od nich tyle miłych słów, że musiałam się odwdzieczyć i podziękować :)

      Usuń
  3. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu, bo też lubię takie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zapachy,wedlug mnie sa bardzo dziewczece i podreslaja urode ;)


    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zapachu ale wygląda kusząco. Ogólnie designem przypomina mi Chanel Chance Eau Fraiche :) Na pierwszy rzut oka myślałam, ze to własnie one :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Buteleczk podobna do Chanel Chance ;))) Powąchałabym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę te perfumy i tą markę zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę opłaca się kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam świeże zapachy. nawet zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. flakoniki mają śliczne :) zapach akurat na ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
  12. jaśmin uwielbiam, to na pewno fajny letni zapach

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna buteleczka, a zapach na pewno przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka takich zapachów, ale rzadko używam, w większości lubię słodkie i wyraźne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys myslalam o zyciu na wsi podobnie... doroslam i dojrzalam do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam wszystko, co słodkie, więc pewnie zbytnio by mi się nie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm,zaintrygowałaś mnie - jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam lekkie świeże zapachy😊ten na pewno też by mi się spodobal

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie zapachy, ale raczej wiosną. Ceny są bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jednak wolę słodsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger