×

Pastelowy róż od Golden Rose, czyli Ice Chic 09

Firma Golden Rose ostatnio wprowadziła do sprzedaży kilka ciekawych nowości. Oczywiście moją uwagę najbardziej przykuła seria lakierów Ice Chic. Aktualnie jestem właścicielką 3 różnych kolorów i o każdym napiszę Wam osobno, ponieważ różnią się od siebie na wiele sposobów. Wśród nowości wartych uwagi znajduje się również eyeliner w żelu (pisałam o nim TUTAJ) oraz rozświetlacz w sztyfcie, który może okazać się hitem.

Dzisiaj chcę Wam przedstawić pastelowy róż z serii Ice Chic,który jest moim ulubieńcem wśród 3 posiadanych przeze mnie kolorów. Sądzę, że znajdzie on na prawdę wiele zwolenniczek, zwłaszcza, że takie odcienie są hitem tegorocznej wiosny.

Lakier do paznokci Ice Chic(09), Golden Rose



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Ta najnowsza linia kolorowych lakierów do paznokci to połączenie olśniewającego połysku i długotrwałej formuły. Są dostępne w wersji z brokatem oraz bez. Zamknięto je w bardzo szykownym opakowaniu.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: szklana buteleczka w kwadratowym kształcie, zdecydowanie wyróżnia się wśród innych lakierów i jest znakiem rozpoznawczym serii Ice Chic.



PĘDZELEK: dość wąski, co świetnie sprawdza się przy mojej płytce paznokcia.

CENA: 6,90 PLN/10,5 ML

DOSTĘPNOŚĆ: internetowy sklep firmowy Golden Rose oraz sklepy firmowe marki,



DZIAŁANIE: lakier nie smuży i całkiem ładnie kryje, chociaż do pełnego krycia potrzeba tych dwóch standardowych warstw. Szybko zasycha, dzięki czemu możemy nim pomalować paznokcie nawet na kilka minut przed wyjściem. Podoba mi się efekt błysku na paznokciu, który jest głównym atutem tego lakieru. Jeżeli chodzi o trwałość to bez dodatku utwardzacza lakier utrzymał się na moich paznokciach ok. 7 dni.

DLA KOGO: dla wszystkich fanek delikatnych, pastelowych odcieni - niezależnie od wieku



CZY MA MINUSY? do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, chociaż to akurat jest standardem przy większości lakierów

NAJWIĘKSZY PLUS?: cudowny kolor oraz błysk lakieru

Tak lakier prezentuje się na paznokciach:

                        

Oczywiście standardowo mam też wersję ze zdobieniami:

                        

Znacie już serię Ice Chic? Jeśli nie to musicie to zmienić bo ma ona kilkanaście kolorów, które na prawdę są warte uwagi. Jeszcze w tym miesiącu pokażę Wam pozostałe dwa kolorki, które już przetestowałam ;) 

10 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger