×

Love dance - zapach lata

Jak pewnie wiele z Was wie od czasu do czasu w Hebe i w Drogeriach Natura pojawiają się promocje na różnego rodzaju zapachy, zaczynając od tych najdroższych, na tych najtańszych kończąc. Właśnie z okazji takich promocji postanowiłam w końcu zobaczyć jak sprawują się zapachy marki La Rive, o których słyszałam i czytałam sporo pozytywnych opinii. Skusiłam się na zapach o wdzięcznej nazwie Love Dance, ponieważ kojarzył mi się z latem i wakacyjnymi szaleństwami - ot, takie moje osobiste skojarzenie. Dzisiaj postanowiłam powiedzieć Wam kilka słów o tym zapachu i powiedzieć, czy warto inwestować w zapachy La Rive.

                                      Love Dance,La Rive

Zapach otwiera nuta głowy składająca się z limonki, kokosa i brzoskwini. Akord serca to banan i ananas. Całość dopełnia baza złożona z piżma, ambry i drzewa sandałowego.



OPAKOWANIE: duża, szklana buteleczka w kształcie kwadratu. Podoba mi się bardzo jej kolorystyka.

CENA: ja za swoją dałam 13 PLN w promocji. Standardowa cena to ok. 20 PLN/90 ML

DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann, Hebe i Drogerie Natura + liczne sklepy internetowe

ZAPACH: słodki, ale nie ciężki, lekko owocowy. 



TRWAŁOŚĆ: zapach nie należy do tych supertrwałych. Utrzymuje się ok. 3-4 godzin po czym znika.

DLA KOGO: dla fanek słodkich i owocowych zapachów, świetny pomysł na prezent dla nastolatki.

CZY MA MINUSY?
Największym minusem dla mnie jest ta wielka butelka,która sprawia, że nie mogę jej mieć zawsze przy sobie, żeby odświeżyć zapach. Gdyby pojawiły się buteleczki 30 ml na pewno bym sobie je kupiła i nosiła w torebce.

NAJWIĘKSZY PLUSY?
Niska cena, dosłownie na każdą kieszeń.

Zapach w niczym nie przypomina tych z wyższej półki cenowej, ale stanowi fajną odskocznię od tych,których używam zazwyczaj. Idealny do używania na co dzień.

Znacie zapachy La Rive? Macie swój ulubiony? 

12 komentarzy:

  1. Widziałam chyba gdzieś w markecie, muszę obwąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ten zapach i faktycznie kojarzy mi się z wakacjami :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ich zapach, jak na tą cenę jest bardzo trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię duże pojemności ale masz rację, do torebki butla jest za duża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by raczej nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ten zapach, choć nastolatką już nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinacja zapachów wydaje się ciekawa. Przy najbliższej wizycie w drogerii na pewno obczaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z zapachów La Rive bardzo lubię ten o nazwie Have Fun :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger