×

Zestaw marzeń, czyli Dreams od Avon

Chyba wszystkie kobiety kochają piękne zapachy. Ja na ich punkcie mam fioła i nie wyobrażam sobie, żeby na mojej półce z zapachami stało mniej niż 5 flakoników. Zapach zawsze dostosowuje do okazji, humoru, ubrania. Czasami potrzebuję czegoś lekkiego i dziewczęcego, ale lubię także poważne, zmysłowe zapachy dla kobiet. Właśnie takim zapachem wydał mi się Dreams, który zadebiutował w katalogu Avonu, gdzieś w okolicach Walentynek. Była to miłość od pierwszego wąchnięcia, jednak zanim sama zdecydowałam się na zakup, zrobił to za mnie mój narzeczony, wręczając mi właśnie na Walentynki cały zestaw zapachowy. Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją.

Zestaw zapachowy Dreams, Avon 

W skład zestawu wchodzą:

- woda perfumowa Avon Dreams
- balsam do ciała Avon Dreams
- perfumowany spray do ciała Avon Dreams 



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA: 


Woda perfumowana Avon Dreams - wspomnienie młodzieńczych marzeń

Kategoria: kwiatowo-szyprowa 
Nuty zapachowe: śliwka, róża stulistna, łagodne nuty drzewne

Przypomnij sobie czas nieskrępowanych młodzieńczych marzeń. Czas niewinności i beztroski. Dziś znów możesz poczuć się tak, jak wtedy. Rozbudź swoje zapomniane sny i spraw, by stały się rzeczywistością.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIA: utrzymane w kolorystyce pudrowego różu, bardzo kobiece. Flakon jest dość prosty, jednak zatyczka dodaje mu uroku, przez co ma ciekawą prezencję na półce.

CENA: mój zestaw kosztował w promocji 60 PLN, cena regularna zapachu to 79 PLN, zestaw pojawia się w okazjonalnych promocjach

DOSTĘPNOŚĆ: Avon Dreams można zakupić u konsultantek lub w internetowym sklepie firmowym.




ZAPACH: łagodny, lekko słodkawy i bardzo kobiecy

TRWAŁOŚĆ: zapach utrzymuje się na ciele kilka godzin, jest to jeden z trwalszych produktów zapachowych tej marki

DLA KOGO: dla każdej kobiety, która chce, aby zestaw zapachowy, którego używa nadawał jej jeszcze więcej kobiecości, raczej w tym bardziej delikatnym wydaniu; Avon Dreams to bardzo eleganckie połączenie, więc sprawdzi się także na duże wyjścia



CZY MA MINUSY? Minusem jest perfumowany spray do ciała, nie używam tego typu produktów bo zawsze brudzą mi bluzki. Bardziej bym się cieszyła, gdyby zestaw zawierał np. żel pod prysznic.

NAJWIĘKSZY PLUS? Oprócz cudownego zapachu, za wielki plus uważam balsam, który nawilża i pozostawia na skórze długotrwały zapach. Po użyciu razem z wodą perfumowaną tworzą duet nie do zdarcia.

Avon Dreams jest chyba jednym z najlepszych zapachów, które marka ostatnio wprowadziła do regularnej sprzedaży. Za niską cenę dostajemy bardzo dobrą wodę perfumowaną, która jest trwała, a zapachem nie odbiega od największych (i najdroższych) marek. 

10 komentarzy:

  1. Mi jakoś zapachy Avon nie podchodzą. Od lat używam innych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny flakonik, jestem wielką fanką zapachów z avonu ale tego jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię perfumy Avon, bo są niedrogie, a bardzo trwałe ;) Tego zapachu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem :]

    OdpowiedzUsuń
  5. ja po Avon nie sięgam, choć kiedyś miałam od nich zapach i byłam zadowolona :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. również je posiadam - przepiękny zapach!

    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam je są cudowne :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam z katalogu i jestem zadowolona

      Usuń
  8. polecam ten kosmetyk bo jest dobry

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger