×

Na co do kina? Czerwcowe propozycje

Jak wiecie od czasu do czasu na blogu pojawiają się przeróżne listy filmowe, w których polecam filmy z konkretnych kategorii. Postanowiłam trochę rozszerzyć działalność o propozycje nowości filmowych - dzięki temu sama będę na bieżąco z tym co się w kinach dzieje, a Wy będziecie mogli znaleźć coś dla siebie. Raz w miesiącu możecie liczyć na post z najciekawszymi (moim zdaniem) premierami filmowymi. Zaczynamy! 


ALICJA PO DRUGIEJ STRONIE LUSTRA

                                     

Od momentu kiedy obejrzałam pierwszą część przygód Alicji w reżyserii mojego ulubionego reżysera - Tima Burtona, z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy. I tak oto w tym roku marzenie moje się spełniło. Wraca Alicja i wraca mój ulubiony Szalony Kapelusznik! Film zainteresuje na pewno i młodszych i starszych widzów - ja na pewno będę w kinie, aby przejść wraz z Alicją na drugą stronę lustra! 




ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ 

                                    

Ekranizacja bestselerowej powieści Jojo Moyes o tym samym tytule. Niestety nie dane mi było jeszcze przeczytać książki, ani zobaczyć filmu, ale już sam zwiastun wyciska z moich oczu tony łez. Historia jest warta uwagi i jeśli z jakiś przyczyn nie uda mi się pójść do kina to na pewno kupię sobie książkę - kurcze kupię książkę nawet jak pójdę do kina bo rzadko się zdarza, żeby zwiastun tak podbił moje serducho! 

X-MEN: APOKALIPSA 

                                     

Na przygodach X-men'ów się wychowałam i z entuzjazem przyjmuje każdą nową ich część. Oczywiście moim ulubieńcem jest Wolverine dlatego cieszę się na każdą nową część poświęconą osobno jego postaci. Ale oczywiście nie unikam też szerszego spojrzenia na mutantów. Liczę na wiele wspaniałych efektów specjalnych, które sprawią, że oglądanie tego filmu będzie niezapomnianym przeżyciem. 

WOJOWNICZE ŻÓŁWIE NINJA: WYJŚCIE Z CIENIA

                                       

Przygody wojowniczych żółwi ninja oglądałam jako mała dziewczyna w kreskówkach. Teraz jako duża dziewczyna ciesię się bardzo, że powstał już drugi film o ich przygodach. Jest to jeden z tych filmów, w których jest pełno akcji,ale również pełno humoru. Całość sprawia, że z żółwiami ninja można się świetnie bawić! Czy druga część nie zawiedzie fanów żółwi? Zobaczymy!



Wśród czerwcowych premier w oko wpadły mi tylko te cztery - niestety nie wiem czy to ja robię się coraz bardziej wybredna czy to filmowy świat produkuje coraz gorsze filmy. Mam nadzieję,że nie zawiodę się na żadnej z czerwcowych premier. 
Macie zamiar wybrać się do kina na którąś z moim propozycji? A może już byliście? Dajcie znać czy warto! 

7 komentarzy:

  1. Na Alicję wybiorę się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie polecam "Zanim się pojawiłeś". Piękna historia i cudownie zrobiony film :)

    http://tamagoczi.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza część Alicji zrobiła na mnie wrażenie, więc teraz pewnie też tak będzie. Masz rację, teraz nie będzie nic ciekawszego w kinach..
    http://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę obejrzeć ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się tamta Alicja w ogóle nie podobała, mimo, że uwielbiam filmy Burtona.
    Na Zanim się Pojawiłeś idę na 239824928942%, myślałam o X-Menach, ale mam za duże zaległości w poprzednich częściach.
    O żółwiach też myślę.

    no i idę na pewno na Warcrafta.;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger