×

TOP 10 filmów na babski wieczór

Babski wieczór? Jestem za! Zaproś siostrę, przyjaciółki i kup dobre wino. Nie powinno też zabraknąć czekolady :)

Jeżeli akurat nie macie ochoty na wieczór pełen plotek i pogaduszek, a domowe SPA ma być dla Was indywidualną chwilą wytchnienia to pozostaje Wam opcja maratonu filmowego. Tylko co wybrać? Coś z nowości? A może postawić na klasyki? Dziś wybrałam dla Was 10 filmów, które znajdują odbiorów w bardzo szerokim gronie kobiet. Niektóre rozbawią Was do łez, niektóre wycisną łzy bez śmiechu - jednak mam nadzieję, że oglądają je będziecie się bawić równie dobrze jak ja.



LEGALNA BLONDYNKA


No dobra, chyba każda z nas przynajmniej raz w życiu oglądała przygody przezabawnej (a raczej chciałoby się powiedzieć przegłupiutkiej) Elle. Kiedy blondynka postanawia odzyskać miłość swojego życia to możecie być pewne, że nie będzie przebierała w środkach. Zwłaszcza, że zamierza mu udowodnić,że jest równie inteligentna co on i zapisuje się na studia prawnicze. Od dziś sprawiedliwość ma kolor mocnego różu!  Dzięki ,,Legalnej blondynce" będziecie płakać ze śmiechu. 



7 RZECZY, KTÓRYCH NIE WIECIE O FACETACH



źródło

Nigdy nie sądziłam, że polecę polską film, zwłaszcza z tej półki tematycznej. Film okazał się wielkim zaskoczeniem i to w dodatku pozytywnym. Różni mężczyźni, różne historie, ale jednak ich losy w ten czy inny sposób przeplatają się. Każdy z nich musi pokazać na czym na prawdę mu zależy i jak wiele jest w stanie zrobić, aby to osiągnąć. Było kilka zabawnych scen, było kilka wzruszających. Do tego wszystkiego Maciej Zakościelny, który jest jak wino - im straszy im lepszy i bardziej sexy!

JAK TO ROBIĄ SINGLE


źródło

Jak ma sobie poradzić dziewczyny w wielkim mieście, która jest singielką? No cóż, może ruszyć na łowy, tak jak bohaterki tego filmu. Alkohol, sex, sex i jeszcze więcej sexu :) A do tego kilka prawd życiowych tak jak to, że miłość nie zna wieku, że nie każdy musi być gotowy na poważny związek i że faceci to czasami prawdziwe kutafony. To wszystko podkręcone przez przezabawną rolę Rebel Wilson!

P.S. Kocham Cię


źródło

Film, o którym pisałam już niejednokrotnie. Ale kiedy najlepiej oglądać takie wyciskacze łez niż w podczas babskiego wieczoru z najlepszymi przyjaciółkami u boku? Poza tym Jeffrey Morgan prezentuje się tu wyjątkowo dobrze ;)

ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ


źródło

Hit ostatnich miesięcy. Wszyscy szaleję za filmem i książką. I wiecie co? Dobrze robią! Chociaż książka wycisnęła z moich oczu dużo więcej łez niż film to jednak on też zasługuje na uwagę. Tym bardziej, że główne role gra dwójka moich ulubionych aktorów: cudowna Emilia Clarke oraz przeseksowny Sam Claflin. Ta dwója pokazuje nam na czym tak na prawdę polega życie - na odkrywaniu. Bardzo piękna i mądra historia, która na pewno zagości także w Waszych sercach.

POKÓJ


źródło

Film, który zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Wyobraźcie sobie, że całym Waszym światem jest jeden mały pokój. Że poza nim nie ma nic - tylko przestrzeń. Pomyślcie,że całe Wasze życie kończy się na nim - ten sam widok, te same rzeczy. Tak wygląda całe życia Jack'a. Aż pewnego dnia jego matka postanawia zawalczyć o ich wolność. Czy uda im się opuścić pokój i powrócić do świata, w którym czekają na nich inni ludzie?
Film na prawdę mocno oddziałuje na widza i rodzi w jego głowie tyle pytań i myśli, że nie sposób o nim szybko zapomnieć.

HIDDEN  


źródło

Rodzina ukrywa się w bunkrze. Na zewnątrz czeka na nich jedynie zniszczony i zarażony świat oraz istoty pragnące ich śmierci. Film niskobudżetowy, ale genialnie wykonany. Każda jego minuta to moment grozy dla widza. Czy uda im się przeżyć w bunkrze? Czy Istoty znajdą ich i zniszczą?
Jeżeli lubicie dreszczyk emocji to gorąco polecam ten film, tym bardziej, że jest to jedna z najbardziej nieprzewidywalnych produkcji, jakie miałam przyjemność oglądać w ostatnim czasie!

ZANIM ZASNĘ


źródło

Każdego ranka budzisz się jako czyta karta. Nie pamiętasz kim jesteś, co robisz właśnie w tym miejscu. Twoi bliscy są dla Ciebie całkowicie obcy. W dodatku odkrywasz sekretny dziennik, prowadzony... właśnie przez Ciebie. Bo nie wszystko jest takie, jak się wydaje.
Dobrzy stają się źli, a Ci źli jeszcze gorsi.
Kolejny pełen dreszczyku emocji film!

INNA KOBIETA


źródło

No dobra! Uwielbiam wszystkie produkcje z Cameron Diaz, jednak tą musicie poznać także i Wy, a ja daje Wam gwarancję dobrej zabawy. Trzy kobiety i jeden mężczyzna, każda go kocha, a on kocha... każdą. Przed Wami przezabawna komedia o przyjaźni jaka narodziła się między trzema zupełnie obcymi dla siebie kobietami.

PITCH PERFECT


źródło

,,High School Musial" w zdecydowanie podrasowanej wersji! Piękne, utalentowane dziewczyny z damskiego chóru szkolnego walczą o wygraną w prestiżowym konkursie. Dużo śmiechu i dobrej muzyki! Na pewno przyda Wam się na rozluźnienie :)



Dla tych z Was, które wolą klasykę mam też listę kultowych filmów dla kobiet  TUTAJ, natomiast TUTAJ mam filmowe propozycje na jesienne wieczory! 

Dajcie znać, jakie filmy Waszym zdaniem nadają się na babską posiadówę :) 

9 komentarzy:

  1. Tylko 2 filmy oglądałam z twojej listy, ale co niektóre od dawna mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre filmy! Racja, na babski wieczór idealne.
    Dodałabym coś jeszcze w stylu "Pamiętnik" lub "Narzeczony mimo woli". Albo serial "Gotowe na wszystko" - to już babska miłość po prostu! :D

    Pozdrawiam serdecznie, miłego oglądania, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokój i zanim się pojawiłeś muszę zobaczyć :D Resztę filmów już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach obejrzeć "Zanim się pojawiłeś" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam część filmów, zanim się pojawiłeś szczególnie lubię :) Pokój i zanim zasnę muszę obejrzeć w tym miesiącu jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę tutaj 2 filmy, których jeszcze nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za polecenie filmów, widziałam zanim zasnę- świetny. nigdy za to nie słyszałam o 7 RZECZY, KTÓRYCH NIE WIECIE O FACETACH, chętnie obejrzę

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger