×

Makijaż na Halloween

Ponieważ już od dziś startują pierwsze imprezy o tematyce Halloween przychodzę do Was z inspiracjami makijażowymi, które śmiało możecie wykorzystać na imprezie z przebraniami. 

Od razu chcę zaznaczyć,że to moje pierwsze makijaże w takiej artystycznej formie i wiem, że jeszcze do ideałów im daleko, ale świetnie się bawiłam przy ich tworzeniu, no i uważam,że jak na pierwszy raz wyszło mi całkiem nieźle. Za rok możecie się spodziewać bardziej dopracowanych inspiracji. 

Czaszka nr 1

                  Makijaż na Halloween, czaszka

Podkład: Revlon ColorStay 110
Eyeliner: Pierre Rene
Puder matujący Kobo Professional
Biały matowy cień My Secret 
Czarna kreda do oczu Wibo
Cienie z palety Gianni Rotti 

Czaszka nr 2

                 Makijaż na Halloween, Czaszka

Podkład: Revlon ColorStay 110
Eyeliner Gian Pro, Gosh 
Puder matujący Kobo Professional
Cienie z palety Gianni Rotti 
Matowa pomadka Extra Lasting, Lovely odcień 01

Wampirzyca

                         Makijaż na Halloween, Wampirzyca

Podkład: Revlon ColorStay 110
Puder matujący Kobo Professional
Cienie z palety Gianni Rotti 
Czarna kredka Wibo
Matowa pomadka Velvet Touch Lipstick Matt, Gosh, kolor 007 Cherry 

Cartoon Girl 

                     Makijaż na Halloween, Cartoon Girl

Podkład: Revlon ColorStay 110
Eyeliner Gian Pro, Gosh 
Puder matujący Kobo Professional
Matowy cień biały My Secret
Matowa pomadka Extra Lasting, Lovely odcień 01
Czarna kredka do oczu, Wibo

Każdy z makijaży wykonywałam po raz pierwszy, więc moim zdaniem są to jedne z łatwiejszych propozycji na Halloween. Także malujcie i bawcie się :)

Jeżeli możecie podrzucić jakieś wskazówki co do wykonywania tego typu makijaży to piszcie śmiało :) Dopiero zaczynam swoją przygodę i chętnie przygarnę trochę wiedzy od bardziej doświadczonych koleżanek! 

8 komentarzy:

  1. super, najbardziej podoba mi się czaszka nr 1 i wampirzyca

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi sie pierwszy i 4.

    OdpowiedzUsuń
  3. To gdzie masz czerwone usta jest fajny i sama bym chetnie taki u siebie widziała. Ostatniego nie kumam a na pierwszym wyglądasz jakbyś była brudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetnie Ci to wszystko wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne są te propozycje ;) Sama raczej nie byłabym w stanie niczego powielić :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie świetne. Wow co za talent, ja sie cieszę jak sobie równą kreskę na oku zrobię ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger