×

Stempluje

Kochane dzisiaj post, który powinien powstać już chyba z miesiąc temu, ale niestety okazało się, że przeceniłam swoje zdolności i co rusz zamiast pięknych wzorków miałam na paznokciach albo ich kawałki, albo po prostu paskudne plamy. Wychodzi na to, że jednak stemplowanie nie jest takie łatwe jak mi się na początku wydawało. Liczyłam raczej, że będzie to raz, dwa i ciach i jest wzorek. Znacznie się przeliczyłam, ale koniec końców zaczęło mi wychodzić. Poniżej możecie zobaczyć to co udało mi się wystemplować, a poniżej znajdziecie jeszcze recenzję lakieru, który mi w tym pomógł. Zapraszam!




Wiem, że bardzo szału nie ma, ale dopiero zaczynam :)

LAKIER DO STEMPLI OD ALLEPAZNOKCIE



OD PRODUCENTA:

Lakier do paznokci stworzony specjalnie z myślą o zdobieniach przy użyciu stempla. Jest bardzo gęsty co sprzyja dokładności przenoszenia i trwałości wykonywanych wzorów. Łatwość użycia i doskonały efekt wizualny jaki można uzyskać to kolejne atuty tego produktu. 10 ml

MOJA OPINIA:

Z racji tego, że lakier i tak nakładamy na płytkę, a nie na paznokieć to pędzelek w sumie nie ma znaczenia. Ale przyznam, że bardzo dobrze ,,rozsmarowuje" lakier na płytce.
Lakier jest bardzo gęsty. Przyznam, że na samym początku bardzo mnie to irytowało i wydawało mi się, że właśnie przez to nie wychodzą mi stemple. Jednak jak się wyjaśniło to po prostu moje dwie lewe ręce mi w tym przeszkadzały.



Stemple nareszcie zaczęły wychodzić, a lakier jest genialny. Tym bardziej, że ten złoty kolor pozwala na eleganckie zdobienia. Tylko muszę dopasować jeszcze kolor lakieru, na którym prezentowałby się lepiej niż na tym jadeitowym. Macie może jakieś pomysły?? :) 


Lakier nie ścierał mi się z paznokci mimo braku top coat, więc jestem zadowolona.

Możecie go kupić TUTAJ w cenie 6.95 PLN/10 ml
Do wyboru macie aż 12 kolorów i to w dość niespotykanych odcieniach.

Był to już ostatni lakier jaki dostałam do testów od firmy AllePaznokcie. Serdecznie dziękuję i za lakiery i za zaufanie. Wszystkie produkty sprawdziły się rewelacyjnie i podbiły moje serducho :) Zachęcam Was do zakupów w tym sklepie bo w swojej ofercie mają mnogość lakierów i kolorów w naprawdę niskich cenach i świetnej jakości.

Pozostałe recenzje:

Top Coat Matt
Lakier piaskowy
Oliwka do skórek i paznokci

                                       

33 komentarze:

  1. Wzory są śliczne, jednak nie podoba mi się tylko jedna rzecz, to, że masz odrobinę pomalowane skórki, niby mało, ale jednak widać. Oczywiście, nie piszę tego aby Ci dogryźć, tylko to taka rada na przyszłość :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) zazwyczaj znikają po umyciu naczyn, a tu widze ze troche zostalo i musialam nie zauwazyc :) stara już jestem i ślepa :D

      Usuń
  2. Ja nie natrafiłam jeszcze na dobry lakier do stempli :]
    Ale Tobie wyszło całkiem przyjemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam lakierów innej firmy, więc nie mam porównania i Ci nie doradzę za bardzo :( ale ten jest przyjemny w użytkowaniu :)

      Usuń
  3. nie umiem malować paznokci lakierami alle paznokcie. Dla mnie są kiepskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam jak dotąd te 4 produkty i jestem zadowolona :) ale w sumie do malowania byl tylko jeden lakier piaskowy :)

      Usuń
  4. Wow nie wiedziałam,że stemplowanie może być takie trudne.Ale teraz efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie takie bardzo trudne to nie jest :D ale jak wspomnialam w poscia ja mam dwie lewe rece :D

      Usuń
  5. Ja się cały czas za stemplowanie nie zabrałam, chyba w głębi duszy jestem paznokciową konserwatystką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba za to staje się paznokciowa wariatką bo musze miec na swoich paznokciach wszelkie nowosci :D

      Usuń
  6. Trochę wprawy i będziesz śmigać ze stemplami :P A nie próbowałaś robić tego na czerwieni lub na czarnym?

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się lakier bazowy i wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie dłuugie paznokcie ;D super ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten lakier do stempli ale jeszcze go nie testowałam. Koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba efekt. Wzorki wyszły Ci rewelacyjnie;) Ja także mam problem z pomalowanymi skórkami,więc wiem,jak to jest mieć dwie lewe ręce do lakierów:D Witam w klubie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze się nauczyć takie cudeńka robić na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podejrzewam, że nie ogarnęłabym stempli :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wzorki śliczne, ale odcienie lakierów zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem szczerze, że nie wiedziałam, że jest lakier do stempli :P ale jestem zacofana :P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo elegancko:)
    ale to naprawdę aż takie ciężkie?
    będzie jakaś instrukcja ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądają :) Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspolne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie stemplowałam paznokci, ale myślę, że to super rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam stempli ale wygląda to pięknie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja wspołtwórczyni bloga - Dominika - oszalałby z radości na widok takich stempelków :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio złapała mnie jakaś zajawka na stempelki:D Jednak zaraz przeszła i w końcu płytek nie zakupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie robilam stempli, bede musiala kiedys sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem ciekawa jak wyglądałyby z białym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger