×

Matowa pomadka nude od Eveline Cosmetic

Jak wiecie jestem matoholiczką. Moja kolekcja matowych pomadek powiększa się w zastraszającym tempie co przeraża nawet mnie. Zazwyczaj stawiam na mocne usta, które fajnie kontrastują z moją jasną cerą. Jednak w mojej kolekcji brakowało delikatnego nudziaka, którego mogłabym użyć przy bardziej klasycznym i delikatnym makijażu.

Podczas promocji w Rossmannie postanowiłam wybrać jedną z nowości od Eveline Cosmetics - matową pomadkę Velvet Matt w odcieniu 500. W tej serii aktualnie mamy 4 kolory, które podbiły moje serducho i niedługo poszerzą moją kolekcję - zwłaszcza piękna fuksja, czyli odcień 502! 



Pomadka ma bardzo eleganckie i klasyczne opakowanie, które na prawdę robi wrażenie. Jestem typową sroką i lubuję się w ładnych rzeczach, także często zwracam uwagę także na opakowanie produktu. 




Pomadka sama w sobie ma bardzo delikatny odcień typowego nudziaka. Kolor można jednak świetnie budować, nakładając kolejne warstwy pomadki na usta. Dzięki kremowej konsystencji łatwo się rozprowadza na ustach, nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza aż tak bardzo jak na mat przystało. 



Z trwałością też jest całkiem nieźle, jednak wydaje mi się, że wpływ na to może mieć też odcień pomadki - trudniej zauważyć ubytki w taki delikatnym kolorze, łatwiej kiedy kolor wyraźnie wybija się poza naturalny odcień ust.

Nie mniej jednak pomadka jest na prawdę fajna i z chęcią zainwestuję w kolejne odcienie. No dobra, może poza czerwienią bo nie znoszę tego koloru :)

A teraz czas na pomadkę w akcji: 



Podsumowując... Pomadka Velvet Matt od Eveline Cosmetics szturmem wdarła się do kilku moich ostatnich makijaży i na pewno pozostanie ze mną na dłużej. Jest zdecydowanie warta polecenia, ponieważ jakoś jest adekwatna do ceny, a poza tym ma śliczne opakowanie :) Jedyne co mi przeszkadza to to, że kolekcja liczy sobie tylko 4 odcienie. Mam nadzieję,że wkrótce się to zmieni.

Lubicie nudziakowe pomadki? Z jakich okazji najczęściej ich używacie? Koniecznie dajcie znać :)

8 komentarzy:

  1. nie podoba mi się, bardzo nie lubię takich kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie fajna, choć ja po nudziaki mało kiedy sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie w każdym kolorze pięknie Kochana ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czemu ale nie lubię tej firmy, kolor owszem ładny i ładnie wygląda na ustach. też uwielbiam matowe wykończenie, ale jednak wolę pomadki z Golden Rose ;)
    zapraszam serdecznie do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień. Chciałabym coś takiego, ale nie w macie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze nudziaki na Twoich ustach wyglądają super! Możliwe, że powiększymy dostępną liczbę odcieni. :) Dzięki za fajną recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger