×

Mój Instagram, czyli najlepsze zdjęcia z roku 2016

W tym roku Instagram stał się bardzo ważnym dla mnie medium i dopieszczam go coraz bardziej. Aktualnie jestem w trakcie lektury książki Aimee Song o prowadzeniu Instagrama, która otworzyła mi oczy na wiele kwestii. 

Dziś chcę Wam pokazać 30 zdjęć z mojego Instagrama, które osobiście bardzo lubię. Mam nadzieję, że i Wy będziecie niektórymi zauroczone! Pokażę je Wam od najstarszych do najnowszych, aby można było łatwo zaobserwować zmiany, jakie z czasem u mnie nastąpiły. 

Pierwsze zdjęcie powstało na konkurs Rimmela (niestety nie wygrałam)


Ulubiony krem od Bielendy, o którym pisałam TUTAJ



Odświeżony kolor włosów i nowy naszyjnik z Aliexpress :)



Pierwsze w sezonie truskawki! Mniam :)



Pazurki z lakierem od Eveline Cosmetics i naklejkami wodnymi



Urocza sukienka z Vubu.pl - więcej zdjęć TUTAJ



Jeden z pierwszych całkiem udanych makijaży



Pierwsze typowo ,,insta" zdjęcie 



Śniadanko dla łasucha :)



Słodkie naklejki wodne z kociakami



Batman przybywa :) Słodziak z niego, prawda? 



Moja ukochana tarta (tak, wiem dużo słodkości jadam)



Wspaniała książka, którą zdecydowanie polecam



Pyszne koktajle ze świeżych owoców, które popijam latem



Kolejny bardziej udany makijaż. Co powiecie? :)



Uroczy top z H&M - niestety nie kupiłam go ze względu na odkryty brzuch



Zdjęcie bez makijażu stworzone dla Joy na akcję #nomakeupchalange



Letnie nowości od Gosh Copenhaga - pisałam Wam o nich TUTAJ i TUTAJ



Uwielbiam sezonowe owoce co chyba widać po ich ilości :)



Mój ukochany olejek do ciała od Bielenda, o którym pisałam Wam TUTAJ



Świetny duet do pielęgnacji ust, o którym pisałam TUTAJ



Piękny zachód słońca, który uchwyciłam przez przypadek.



Szara sukienka z H&M też zdobyła sporo lajków :)



Ulubione trio wielu osób :) Prawda? 



Cudowna spódniczka z H&M, po którą wróciłam na drugi dzień i niestety nie udało mi się jej już kupić nad czym ubolewam do teraz :(



Jesienny kolaż z kosmetykami Golden Rose :)



Mój pierwszy artystyczny makijaż na Halloween



Uroczy kubeczek z Biedronki, który ma wielu fanów :)



Moje pierwsze wypieki oraz aktualny wtedy numer Joy'a



Piękny, matowy lakier, który czeka na recenzję 



Nowy JoyBox, którego recenzję możecie zobaczyć TUTAJ



I to by było na tyle jeżeli chodzi o podsumowanie roku na Instagramie. Z wielu rzeczy jestem dumna, ale wiem, że czeka mnie jeszcze dużo pracy. Zachęcam Was do obserwowania mojego konta i dzielenie się swoimi spostrzeżeniami i inspiracjami :) 

6 komentarzy:

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger