×

Kraina Lodu, czyli Ice Chic 59

Jak wiecie jestem wielką fanką wszelakich zdobień - lubię kiedy na moich paznokciach coś się dzieje, dlatego nudnym jednokolorowcom mówię stanowczo nie! Zawsze przy malowaniu i zdobieniu paznokci korzystam z 2-3 lakierów i dodatków w postaci ćwieków czy naklejek. Ostatnio jednak znalazłam lakier,który sam tworzy na paznokciach szalony piękny efekt niczym z ,,Krainy Lodu".

Lakier do paznokci Ice Chic (59), Golden Rose



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA: 
Ta najnowsza linia kolorowych lakierów do paznokci to połączenie olśniewającego połysku i długotrwałej formuły. Są dostępne w wersji z brokatem oraz bez. Zamknięto je w bardzo szykownym opakowaniu.

Z ich pomocą otrzymasz na paznokciach efekt tafli lodu!

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: szklane i kwadratowe, standardowe dla tej linii lakierów,

PĘDZELEK: wąski, idealny dla mojej płytki paznokcia



CENA:6,90 PLN/ 10,5 ML

DOSTĘPNOŚĆ: internetowy sklep Golden Rose oraz stoiska stacjonarne

DZIAŁANIE: lakier daje piękny i delikatny efekt,chociaż do krycia potrzebuje 2 warstw, ma pełno drobinek,które mienią się w zależności od kąta padania światła co daje ciekawy efekt i sprawia, że na paznokciach wiele się dzieje.



DLA KOGO:
dla kobiet lubiących subtelne efekty zdobień,dla tych które nie mają czasu na ,,zabawę" z cekinami i naklejkami

CZY MA MINUSY? Największym minusem tego lakieru jest jego trwałość,ponieważ na paznokciach trzyma się ok. 4 dni bez odprysków

NAJWIĘKSZY PLUS? Subtelny efekt,który kojarzy mi się z zamarzniętym śniegiem.

Tak lakier prezentuje się na paznokciach: 



Lakier podoba mi się ze względu na swój ciekawy kolor i efekt jaki dają zawarte w nim drobinki, niestety stracił w moich oczach przez swoją trwałość. Niestety nie przebił tym swojego poprzednika,o którym pisałam TUTAJ, a który aktualnie jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o serię ICE CHIC. 

13 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, ja jednak wolę delikatne odcienie na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, lubię błysk na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt na paznokciach :)) Muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie lubię takich sreberek na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda ale taki lakier do mnie nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie ma dobrej trwałości, jest ładny i na pewno super wyglądałby w połączeniu z pastelami

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor, idealny na imprezę. Moim zdaniem świetnie pasowałby do czarnej sukienki. <3
    blondiverse.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, ale jakościowo nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień ma ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt śliczny :)
    masz rację, to ozdoba sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger