×

I'm so LUCKy

Dzisiaj kończę ostatnie porządki w pokoju. Mam nadzieję, że nareszcie będziemy mogli mieszkać jak ludzie. Powiem Wam, że nie sądziłam, że z przeprowadzkami jest aż tyle zamieszania. Muszę kupić jeszcze kilka rzeczy. Na pierwszym miejscu są ozdobne pudełka w różnych rozmiarach, do których pochowamy rzeczy, które w szafkach się nie pomieściły.

Dziś przychodzę do Was z pierwszą recenzją z paczki, którą otrzymałam jako Ambasadorka AVON. Jest to nowość, która mam nadzieję, pozostanie w katalogu na dłużej. O czym mowa? Zapraszam do poczytania!!

WODA PERFUMOWANA AVON LUCK DLA NIEJ



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

kategoria: orientalno-kwiatowo-owocowa
nuty zapachowe: bergamotka, Kwiat Jednej Nocy, aksamitne drewno sandałowe

Piękny, kobiecy aromat bergamotki promieniejącej cytrusową świeżością spleciony z rozkosznymi, waniliowymi nutami Kwiatów Jednej Nocy na bazie ciepłych, uwodzicielskich nut aksamitnego drzewa sandałowego sprawi, że poczujesz się naprawdę wyjątkowo.

                                                            KILKA SŁÓW ODE MNIE:

Wooooow!! To było moje pierwsze wrażenie. Woda oszołomiła mnie już na pierwszy rzut prześliczną buteleczką. Pozwolę sobie nawet stwierdzić, że jest to chyba najładniejsza buteleczka ze wszystkich dostępnych w avonowskich katalogach. Z tego wrażenia aż prawie ją popsułam. Dlaczego? Otóż byłam święcie przekonana, że ściąga się całą kokardkę. Ciągnęłam, kręciłam i się denerwowałam. Aż w końcu wpadłam na to, że jednak się nie ściąga. Na szczęście opakowanie jest wytrzymałe i buteleczka pozostała wraz z kokardką w nienaruszonym stanie. Uff....



A teraz przechodzę do tego co Was najbardziej zainteresuje, czyli do zapachu. Powiem Wam, że jest po prostu niesamowity!! I chociaż jestem posiadaczką pokaźniej kolekcji wód i perfumów różnych firm, to aktualnie ta stanowi numer jeden i sięgam po nią zawsze kiedy tylko mogę.

Sam zapach bardzo trudno określić. Pozwolę sobie napisać, że jest on orzeźwiająco - słodki. Wiem, że to dość nietypowe połączenie, ale na prawdę zapach sam w sobie jest bardzo nietypowy.

W 100% zgadzam się z opisem producenta. Zapach jest uwodzicielski i delikatny, ale jednocześnie bardzo nasycony. Nasz nos wariuje już po pierwszym wąchnięciu. 

A co z trwałością? Rewelacja!! Na mnie zapach utrzymuje się spokojnie do 6 godzin, a na ubraniach aż do ich uprania!! 

To nietypowe połączenie zapachowe zdecydowanie sprawdzi się u kobiet odważnych i pewnych siebie, ale jednocześnie czułych, ciepłych i kobiecych. Dla mnie to ideał.



Bardzo ciężko opisać zapach tak, żebyście mogły go sobie wyobrazić, ale na szczęście możecie już go kupić u swojej konsultantki lub w sklepie internetowym -  TUTAJ.

Cena pewnie dla wielu z Was będzie dość wysoka bo w cenie regularnej za 50 ml zapłacimy 90 zł.
Aktualnie trwa promocja, w której możecie nabyć to cudeńko za 75 zł. Wiem, że to też dość dużo, ale uwierzcie mi na słowo, że LUCK jest warta tego grzechu. 

Znacie już ją? A może macie jakieś inne zapachy avonowskie, których za nic nie zamienicie? 

40 komentarzy:

  1. Zapach musi być piękny;) Uwielbiam nuty bardzo świeże,które utrzymują się na skórze przez dłuższy czas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach znam jedynie z próbki. Na mojej skórze jest słodki, ale też bardzo kadzidlany i to do tego stopnia, że jest aż duszący :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachu nie znam, ale buteleczka mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapachy z avonu, są wyjątkowe, tego jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zapachu , ale butelka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kusisz:) Lubie perfumy z Avonu, przeważają u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda! Ciekawa jestem jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie jest naprawdę sliczne i zapach też, wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zapachu - ale buteleczka jest świetna :] Powodzenia na nowej drodze ;) A co do przeprowadzek - znam ten ból :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam zapachu,ale opakowania :) jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne na opakowanie :) Ta kokarda daje jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno PUR BLANCA (biała) podbiła
    moje serce bo okazało się, że pachnie
    złudnie podobnie jak moja ulubiona
    woda perfumowana. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna buteleczja, zapach musi być piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję niuchać ten zapach w katalogu :D bardzo ładny i do tego ta elegancka buteleczka :) lubię perfumy Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna buteleczka, ciekawa jestem tego zapachu.
    Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny flakonik :) Miałam kilka ulubionych zapachów z Avonu, ale dawno już po nie nie sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. flakon niesamowicie mi się podoba, a ta kokarda dodaje mu tyko uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mnie zaciekawiłaś, być może się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego zapachu jeszcze:) dość dawno nie kupowałam perfum z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama butelka zachęca do zakupu :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam reklame tego perfumu ;-) ciekawe czy by mi się spodobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam zapachu, ale flakon prezentuje się pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moja siostra ma i zapach swietny;]

    OdpowiedzUsuń
  25. zapachy z katalogu są drogie jak choroba... ja od lat poluję na nie na Allegro :D moje ulubione tressele, pur blanca incandesence

    OdpowiedzUsuń
  26. Ni jestem jakoś w stanie stwierdzić czy zapach by mi odpowiadał,ale na pewno zgodze się,że buteleczka należy do jednej z ładniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie spodziewałam się,że zapach z AVONU może być taki trwały - jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna buteleczka! Chciałabym, by zdobiła mój pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie. Buteleczka jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przeprowadzkami zawsze dużo zachodu :) flakonik perfum jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam już wiele dobrego na temat tych perfum, nie miałam okazji powąchać ale chyba wezmę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Coś mi się wydaje, że byśmy się polubili :D Przepiękna buteleczka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Flakon piękny ciekawe jak zawartość bo nie znam kompletnie zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger