×

Matowa pomadka w płynie od Golden Rose (05)

Matowe pomadki są hitem kilku sezonów. Tym razem zaczęły pojawiać się w Polsce w wersji płynnej. Byłam ich ciekawa już od dłuższego czasu, dlatego jeszcze przed świętami kupiłam sobie pierwszą. Postanowiłam wybrać tą od Golden Rose, ponieważ jest to jedna z moich ulubionych firm,na której zazwyczaj mogę polegać.

Longstay liquid matte lipstick - matowa pomadka do ust w płynie, Golden Rose




KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:


Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.

KILKA SŁÓW ODE MNIE:

OPAKOWANIE: plastikowe, przez przezroczysty dół widzimy kolor pomadki, góra jest w czarnym macie. Pomadkę nakładamy gąbeczką typową dla błyszczków  (ja wybrałam jednak pędzle do makijażu ust,ponieważ gąbeczką nakładało się zbyt wiele produktu co dawało raczej przerysowany efekt).

CENA: 19,90 PLN/5,5ML

DOSTĘPNOŚĆ: internetowy sklep Golden Rose, stoiska firmowe oraz sklepy współpracujące

KOLOR: ja wybrałam odcień nr 05, który jest dość głębokim odcieniem fioletu, w ofercie jest jeszcze 11 innych kolorów


DZIAŁANIE: pomadka szybko zasycha tworząc na ustach idealny mat. Nie wysusza ust tak bardzo,jak robiły to zwykłe matowe pomadki, z czego jestem bardzo zadowolona. Teraz mogę nosić mat kiedy tylko zechcę bez obaw o wysuszone i popękane usta.
Jeżeli chodzi o trwałość to też jest na wysokim poziomie - na moich ustach pomadka potrafi się trzymać dobre 8 godzin, chociaż oczywiście pod koniec kolor nie jest już tak mocny, jak na początku. Mimo wszystko usta mam nadal delikatnie zabarwione,więc trwałość jest jednym z największych plusów.


DLA KOGO: dla kobiet,które lubią mieć długotrwały kolor na ustach bez przymusu poprawiania go raz za razem, dla fanek matu i nie tylko

CZY MA MINUSY?  Największym minusem jest dla mnie cena, ponieważ jest to jeden z droższych produktów marki. Produkt jest jej wart, ale miło byłoby trafić na promocję i obkupić się bardziej.

NAJWIĘKSZY PLUS? Trwałość! Jest rewelacyjna. Czy jem czy piję czy całuję mojego narzeczonego - pomadka pozostaje na miejscu i nadaje moim ustom piękny, matowy kolor.

A oto i efekt na ustach. Chociaż na swatchu widać, że kolor jest dość intensywny, to po nałożeniu pędzelkiem na usta mniejszej ilości, daje taki wspaniały odcień jak na zdjęciu poniżej.Sądzę,że przypadnie do gustu wielu osobom.


Co sądzicie o matowych pomadkach w płynie od Golden Rose? Miałyście już z nimi styczność?

Aktualnie zaczynam testowanie matowych pomadek w płynie od Kobo - zobaczymy jak wypadną przy porównaniu.

15 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda na ustach, pasuję Ci idealnie ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Właśnie się nad nimi zastanawiałam :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wygląda świetnie! A kolor bardzo ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jedną matową pomadkę z Golden Rose, jestem zadowolona ale z upływem czasu stała się jeszcze bardziej sucha. bardzo podoba mi się kolor, który masz na ustach

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 10 i strasznie ją lubię, tylko ocieram sobie nadmiar o krawędź :) a matowe pomadki z kobo w ogóle nie są matowe xd

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie o nich pełno! Chyba muszą mieć w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor nie mój, ale u Ciebie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te pomadki, świetny blog, zaparaszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze ich nie miałam i jakoś na razie mnie nie kuszą mam za dużo pomadek i chyba musze iść na jakiś odwyk a zbliża się promocja w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już do mnie zajrzałaś, zostaw komentarz, jestem ciekawa Twojej opinii :)
Pamiętaj, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które pozostawiasz wraz z komentarzem tj. nick, ewentualnie adres email lub inne dane. Nie są one w żaden sposób przeze mnie wykorzystywane, a pozostawienie ich jest całkowicie dobrowolne.

Copyright © 2016 Gra o Trend - kobieca strona internetu , Blogger